Sitecom WL-183 Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

jampa01

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2008
Berichten
8
Hallo kben net nieuw hier,

Kheb steeds geprobeerd om een poort van utorrent open te krijgen of van andere programma`s. ik heb alles gevolgd op www.portforward.com maar poort is nog steeds niet open. ik heb em wel toegevoegd aan mn router : http://img232.imageshack.us/my.php?image=portpe3.jpg
en hier krijg ik steeds et bericht dat ie niet open is : http://img84.imageshack.us/img84/3927/port2bi8.th.jpg
ohjah kep ook al een static ip

kweet nu niet meer wat ik moet doen kan iemand mij hier helpen?...:(
 
Laatst bewerkt:
Welkome op helpmij.nl

Heb je wel je NAT aangezet zoals staat bij portforward.

Anders welke versie van de firmware zit er nu in je router.

Download hier de nieuweste firmware voor je router. Zijn nog al wat dingen gefixt hier en daar.
 
jaa mn nat staat wel aan ik zal ff probere nieuwe firmware te dlen wat informatie van mn router : Hardware version Rev. A
Boot code version 1.0
Runtime code version 1.24

------------------------------------------------

kheb net mn firmware geupgrade maar nog steeds is de poort nog niet open :(
 
Laatst bewerkt:
Probeer andes eens even een lager poort. Dus 9030 ofzo. Want 50003 is wel erg hoog gelijk.

En stel deze dan ook in utorrent
 
Kijk in de router of je deze op uPnP kunt zetten.
Zet in systeembeheer > services , uPnP op "aan"
Ga naar uTorrent, zet een vinkje bij "uPnP port mapping" gebruiken.
Zet een vinkje bij "toevoegen aan uitzonderingen firewall"
Mocht je een andere firewall hebben, voeg uTorrent dan daar toe aan de uitzonderingen

Ga naar uTorrent> voorkeuren> bittorrent en haal alle vinkjes bij de "aanvullende bittorrent eigenschappen" weg, vooral die bij DHT want anders staat straks je poort open en denk je te kunnen downloaden, maar wordt je meteen door de tracker verbannen wegens DHT gebruik.

Zet je Upload op maximum 70% van de capaciteit die je hebt.
 
hmmm.. dat heeft ook niet egt geholpe dl speed was zowat et zelfde..
 
Downloadsnelheid is helemaal afhankelijk van hoeveel seeders en leechers er zijn... Al hang je direct aan de backbone, als er geen seeders zijn in jouw zwerm, krijg je geen bit binnen.....
 
ja maar ls er een poort open staat dan ontvang je toch meer of niet?
 
ja maar ls er een poort open staat dan ontvang je toch meer of niet?

Nee. Alleen het aantal aanbieders is van belang.....
De poort openen maakt dat het verkeer soepel van het internet direct naar het programma kan huppelen....
 
Ja zeker... voor de soepele afwikkeling van de informatie.....

Wat vaak helpt [maar dat werkt alleen bij populaire bestanden] is kijken of andere trackers dezelfde torrent ook hebben... dan klik je het ding daar ook aan en uTorrent "hangt dan al die trackers aan elkaar" waardoor de download natuurlijk [veel] sneller wordt...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan