Sitecom WL-312 300N instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

XCLUS1V3NL

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Beste lezers,

Ik heb laatst een Sitecom WL-312 300N draadloze router gekocht en zo goed als ingesteld(behalve de Hostname ingevuld). Nadat ik alles ingesteld had had ik geen internet dus heb ik mijn modem van Ziggo eruit gehaald en er weer ingestopt. Dit werkte, ik had internet. Maar na +-10min lag heel mn internet en telefonie er weer uit. Nu heb ik wel weer internet maar....
Hoe komt dit? Waarschijnlijk moet ik mijn Hostname invullen maar waar doe ik dit?

Alvast bedankt!

In de wizard is het op pagina 22 van deze handleiding te zien.

Zonder de wizard zie ik in de handleiding niet waar je hostname zou moeten kunnen invullen...

Tijs.

In de wizard is het op pagina 22 van deze handleiding te zien.

Zonder de wizard zie ik in de handleiding niet waar je hostname zou moeten kunnen invullen...

Tijs.

Klopt, hier ben ik ook al geweest. Maar dan kun je kiezen uit:
ADSL zonder gebruikersnaam en wachtwoord
ADSL met gebruikersnaam en wachtwoord
Kabel zonder gebruikersnaam en wachtwoord
Kabel met gebruikersnaam en wachtwoord
anders

Als ik dan op 'anders' klik kom ik bij Host Name en MAC Adress, En als ik Kabel met gebruikersnaam en wachtwoord doe kom ik bij dat rechterdeel met US, Passw etc..

Moet ik dan gewoon 'anders' kiezen? en verhelpt dit mijn probleem?

Laatst bewerkt:
[sarcasme] :evil:
Wat staat er op pagina 22 van de handleiding waar ik naar gelinkt had?
Hostname en mac adres.
Waar had ik het over in mijn vorige posting?
Hostname

Moet ik je nu nog vertellen waar je die doorgegeven naam moet invullen?[/sarcasme]

Tijs.

[sarcasme] :evil:
Wat staat er op pagina 22 van de handleiding waar ik naar gelinkt had?
Hostname en mac adres.
Waar had ik het over in mijn vorige posting?
Hostname

Moet ik je nu nog vertellen waar je die doorgegeven naam moet invullen?[/sarcasme]

Tijs.
Ik vraag alleen of dat het verhelpt?

Als je provider reageert op doorgegeven CP-xxxxx of CC-xxxxxx bij het uitdelen van publieke ip-adressen, dan helpt het wel degelijk.
Vul dus dat CP-xxxxxx danwel CC-xxxxxx naam in (of wat er maar doorgegeven is) als Host Name onder Other.

Tijs.

Als je provider reageert op doorgegeven CP-xxxxx of CC-xxxxxx bij het uitdelen van publieke ip-adressen, dan helpt het wel degelijk.
Vul dus dat CP-xxxxxx danwel CC-xxxxxx naam in (of wat er maar doorgegeven is) als Host Name onder Other.

Tijs.
Oke ik ga het morgen proberen,
heb nu de oude router er nog aan zitten..
Thx voor je hulp!

Beste mensen,
Het probleem is opgelost.. het lag niet aan het instellen van mijn Hostname maar het probleem zat hem in de signaalsterkte vanuit Ziggo. Dus het lag niet aan mijn modem en router.

Toch bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan