Sitecom WL-322 heeft geen internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebasss

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2011
Deze Modem-Router heeft een internet lampje die steeds niet wil branden dus geen internet geeft maar op de Expiria Box van KPN brandt hij wel en geeft internet ik doe dezelfde kabel erin als in de Expiria Box weten jullie het?

Heb je een adsl of kabel aansluiting:Adsl
Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98):Vista-XP.
Gebruik je een firewall en zo ja welke:Mcafee
Welk merk en type router of modem gebruik je.:kpn experiabox wil naar in dit topic vermelde Modem Router.
Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan:Ingebouwd en losse Wlan Adapter van Linksys.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Helemaal duidelijk is het niet, maar ik begrijp dat je die Sitecom wilt gebruiken in plaats van de experiabox .... ?
Gaat niet lukken. Wellicht dat je in contact met KPN iets kan 'regelen' maar ik denk niet dat ze het toestaan.

Het is inderdaad een beetje vaag, je vraagstelling.

Hang je modem/router direct aan je telefoonaansluiting.
Stroom eraf, 1 minuut zo laten en stroom erop. Wacht tot alle ledjes branden. Probeer of je telefoon werkt.
Indien ja, zal het internet ook functioneren.
Prik een utp kabel in een van de lan poorten van je router, stroom erop en ook hier wachten tot de ledjes weer branden.
Utp kabel naar je laptop/pc en je router instellen.
De DHCP serverfunctie in je router uitschakelen, dan functioneerd hij als een switch.

Duidelijk genoeg mijn vraag.
BTW ik heb dus een andere router die ik wil gebruiken de sitecom en wil de experiabox weg omdat de sitecom 300mbps geeft sneller dus maar ik sluit hem dus aan in de muur met kabel dan zoals de experia box maar het internet lampje brandt niet dus ook geen internet en ik vraag me af hoe los ik dit op?
PS:het is een Router-Modem

Heb na een hele middag zitten proberen gekozen om op mijn experiabox te blijven. ;)

We zetten niks op slot, tenzij het tegen onze regels is.

De status van je topic staat op "Opgelost".;)

1x keer had genoeg geweest had alles gelijk op opgelost gezet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan