Sitecom X7ac1200

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenb01

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2016
Pas een caiway glasvezel pakket aangevraagd. Nu kan ik met een glasvezel modem (hybrid live titanium 22) rechtstreekse verbinding via de kabel op mijn pc wel op internet.(Ik kan niet in de modem inloggen. Om instellingen te veranderen.) Maar als de sitecom wifi x7ac1200 router er tussen zet. Ben ik offline. Er is wel een wifi signaal kan wel inloggen ( 2.4 of 5 ghz) maar geen internet. Je kan ook in de router zelf kijken met 192.168.01 om instellingen te veranderen.
Zelfs de firmware upgedate.
Wat kan ik doen?

Gr jeroen

Laatst bewerkt:
Je zal de modem dan in bridge modus (router modus uit) moeten zetten, je kunt namelijk geen 2 routers achter elkaar hebben die beiden IP-adressen moeten uitdelen, dat geeft conflicten.

Ik heb geen ervaring met deze specifieke modem. Weet je het typenummer? Dan kunnen we eventueel de handleiding opzoeken.

En wat is het type van de modem? Je moet hem namelijk in de modem laten bridgen als je alles op je sitecom router wil aansluiten.

Ik heb de oplossing gevonden na 2 dagen. Het was een instelling in de router. De optie hardware acceleration stond aan. Weet niet waarom?

Sorry voor de late reactie, had het druk van het weekend. Fijn dat het opgelost is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan