siteground hosting

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Beste helpmij, na een tijdje zoeken ben ik hier beland met een vraag. Siteground hosting . Hebben ze een goede sevice/ support voor mensen in Nederland? Is het gebruiksvriendelijke vriendelijk? Ook voor starters?

web hosting

Sorry even gedacht dat sitegound een goede provider was, maar nee, de prijzen zijn te hoog. Ik moet verder zoeken naar een Wordpress hostingprovider.....

Me, maar ik wil wel weten wat voor een website je wilt hosten.

Het gaat om Wordpress, daar zoek in een goede hosting voor. Momenteel check ik of Vinex goede review heeft enz.

Beste helpmij, na een tijdje zoeken ben ik hier beland met een vraag. Siteground hosting . Hebben ze een goede sevice/ support voor mensen in Nederland?
Minder goede Nederlandse klant reviews beantwoorden ze in Duits en Engels. Dat geeft te denken.

Ik moet verder zoeken naar een Wordpress hostingprovider.....
Zelf WordPress op een shared hosting zetten is beter. Er zijn veel Nederlandse handleidingen, het is niet moeilijk.
Tip: kies geen Windows hosting server!

Laatst bewerkt:
Als ik filter op Nederlandse hosting die goed aan al je wensen voldoet dan kom ik op Anta. Deze gebruik ik voor mijn klanten. Zelf zit ik bij een andere provider maar die is overgenomen door een buitenlandse firma, dus ik ga ook naar Anta.

Laatst bewerkt:
Het gaat om Wordpress, daar zoek in een goede hosting voor. Momenteel check ik of Vinex goede review heeft enz.

Wat voor een website ga je bouwen?
Ik bied hosting aan (bij Antagonist) maar wil wel weten wat voor een wordpress website je gaat bouwen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben bij antagonist met een Wordpress website werkte niet goed, upgrade gedaan bij antagonist en nog steeds werkt de website niet goed daar. Er moet tocht ergens een goede Wordpress/woocommerce webhosting te vinden zijn. Wie ken een goede Wordpress hosting

Ik ben bij antagonist met een Wordpress website werkte niet goed, upgrade gedaan bij antagonist en nog steeds werkt de website niet goed daar.
Kan mij echt niet voorstellen dat dit aan de hosting provider ligt. Anta voldoet aan alle vereisten voor WordPress en WooCommerce. Ik vermoed dat WordPress en/of de theme en/of WooCommerce niet goed zijn ingericht door de gebruiker.

Dus het kan liggen aan Wordpress, woocommerce het thema of gebruiker, maar niet aan antagonist.. .....????

Dus het kan liggen aan Wordpress, woocommerce het thema of gebruiker, maar niet aan antagonist
Natuurlijk kan iets niet goed staan op de webserver maar dan mail je even en wordt het opgelost. Dit staat los van WordPress en WooCommerce, vrijwel altijd zit een probleem daarin, niet in de webserver van de hosting provider.

Als de hosting provider niet goed zou zijn dan vind je honderden slechte reviews. Even googelen of die er zijn :d

Ok bedankt voor de info ik ga kijken wat er aan de hand is.

Wat gebeurt er dan?

Anders mail je Antagonist toch even, dan krijg je maandag antwoord of vandaag nog. Ik weet niet of ze er vandaag ook zijn.

En anders toch even goed vertellen wat er aan de hand is, dan kunnen we voor je kijken hoe of wat.
Ik ben nieuwsgierig geworden ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan