Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste helpmij, na een tijdje zoeken ben ik hier beland met een vraag. Siteground hosting . Hebben ze een goede sevice/ support voor mensen in Nederland? Is het gebruiksvriendelijke vriendelijk? Ook voor starters?
Minder goede Nederlandse klant reviews beantwoorden ze in Duits en Engels. Dat geeft te denken.Beste helpmij, na een tijdje zoeken ben ik hier beland met een vraag. Siteground hosting . Hebben ze een goede sevice/ support voor mensen in Nederland?
Zelf WordPress op een shared hosting zetten is beter. Er zijn veel Nederlandse handleidingen, het is niet moeilijk.Ik moet verder zoeken naar een Wordpress hostingprovider.....
Het gaat om Wordpress, daar zoek in een goede hosting voor. Momenteel check ik of Vinex goede review heeft enz.
Kan mij echt niet voorstellen dat dit aan de hosting provider ligt. Anta voldoet aan alle vereisten voor WordPress en WooCommerce. Ik vermoed dat WordPress en/of de theme en/of WooCommerce niet goed zijn ingericht door de gebruiker.Ik ben bij antagonist met een Wordpress website werkte niet goed, upgrade gedaan bij antagonist en nog steeds werkt de website niet goed daar.
Natuurlijk kan iets niet goed staan op de webserver maar dan mail je even en wordt het opgelost. Dit staat los van WordPress en WooCommerce, vrijwel altijd zit een probleem daarin, niet in de webserver van de hosting provider.Dus het kan liggen aan Wordpress, woocommerce het thema of gebruiker, maar niet aan antagonist
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.