Siterecensie.tk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breev

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2003
Berichten
245
Wat vinden jullie van mijn site? Hier kunnen webmasters hun site laten keuren (gratis) en krijgen daarnaa een uitgebreid rapport en eventueel een award. Er is maar één keurder, zodat alle keuringen op dezelfde manier gebeuren.

URL = www.siterecensie.tk
 
Je site ziet er goed uit:thumb:. Maar wat versta jij precies onder keuren? Dat heb ik niet echt kunnen opmaken uit de uitleg op je site. En ik vraag me ook af of mensen veel waarde aan je awards zullen hechten...
 
Van die awards ben ik me bewust, ik ben er volop nieuwe aan het maken (maar de examenperiode komt eraan !!!!). Wat zou jij dan als uitleg geven? Ik denk dat er bij Werkwijze toch goed beschreven staat wat er bedoeld wordt? En veel mensen kennen het systeem van websites keuren toch wel?
 
Ik zou bij de uitleg zetten wat je dan precies controleert zoals:

-Downloadsnelheid
-HTML code
-Spelling
-Broken links
enz.

Dan is het duidelijker, nu staat er alleen dat je site dan gekeurd wordt maar waarop dan precies?
 
Op spelling zou ik iemand anders maar laten controleren;) De site heeft erg veel d en t fouten. Staat netter als je daar zelf ook nog even naar kijkt.:)

Verder ziet het er fris uit, maar ik vind de lettertjes wel erg klein.
 
Daar was ik mij niet echt van bewust. Zal ik zeker doen! Ik ben namelijk niet zo goed in inhoud, geef mij maar de technische kant!
 
Geplaatst door Tanja1968
Op spelling zou ik iemand anders maar laten controleren;) De site heeft erg veel d en t fouten. Staat netter als je daar zelf ook nog even naar kijkt.:)

Verder ziet het er fris uit, maar ik vind de lettertjes wel erg klein.

Wat betreft die lettertjes, jij werkt op een resolutie van 1280 bij 1024 zeker? Ik ook, maar als je dan op een lagere resolutie werkt dan zijn de letters véél te groot, daarom...
 
Geplaatst doorBreev
Wat betreft die lettertjes, jij werkt op een resolutie van 1280 bij 1024 zeker?
Ik werk met een resolutie van 1024x768, maar vind ze ook net ff te klein.

Voor de rest ziet het er mooi uit.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar ik ken ook nog mensen die met 800 bij 600 werken hoor! Als ik ze van 10px naar 12px breng zijn ze weer te groot...
 
Geplaatst door Breev
Ja, maar ik ken ook nog mensen die met 800 bij 600 werken hoor! Als ik ze van 10px naar 12px breng zijn ze weer te groot...
Ik heb voor de grap m'n resolutie eens op 600x800 gezet en toen naar je site gegaan.
Het kan aan mij liggen, maar ik zie weinig verandering van lettergrote.
Mischien de gulde middenweg nemen en 11px gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan