Sites Kan Niet Weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

lamhoang

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Goede middag , op mijn laptop kan ik opeens niet meer op de sites als Marktplaats, home....... komen , voorheen wel. Wat moet ik doen om weer te kunnen normaal internetten ?

Iets meer informatie zou wel handig zijn, zoals, heb iets geïnstalleerd, krijg je een melding of………enz.
Of gebruik je een hosts file,of SpywareBlaster.

1) En heb je zelf lopen rommelen met de instellingen of heb je zelf niks gedaan?
2) En krijg je gewoon een standaard 404 error of een andere?
3) En welke browser ( internetprogramma, zoals Firefox of Internet Explorer ) ?

Het kan aan heel veel liggen: een beveiligingsprogramma wat dwars zit, regels in je hostfile, te hoge beveiligigingsinstellingen binnen de browser etc etc.

Hallo, bedank voor jullie reakties, wat ik laatst gedaan heb is de Mc Affee geinstalleerd heb, en dat wil ik ook verwijderen maar onder software kon ik het niet vinden.

Laatst bewerkt:
Kijk in deze handleiding hoe je McAfee compleet van je pc verwijdert.
Wie weet is McAfee de boosdoener, kijk daarna of het wel lukt.
Anders kijken we verder.

Vergeet niet een ander anti-virusprogramma te installeren.

En welke browser gebruik je nou? Dan kunnen we binnen de instellingen van die browser verder kijken.

Hao Micheal, ik heb het programma gebruikt maar het hielp niet veel, toen heb ik de Explore 7 gedownload en geinstalleerd en het wekt weer . Het lag toch niet aan de I.E. ?

Het lag waarschijnlijk aan een instelling in IE6, de versie voor IE7.
De beveiligingsinstellingen waren veel te hoog of er waren sites aan de lijst met te blokkeren sites toegevoegd.

Mooi dat het nu is opgelost!:thumb:
Als je vraag dus is opgelost, mag je rechtsonderaan van deze pagina klikken op Vraag is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan