Sites laden niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meric
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi,

die laaste zijn niet erg belangerijk. die kun je altijd nog wel downl.
drivers branden en ff controleren of ze er daadwerkelijk op staan en dan formateren.
branden moet op zo´n laagst mogelijke snelheid.

mvg,
chico.

hoi,

die laaste zijn niet erg belangerijk. die kun je altijd nog wel downl.
drivers branden en ff controleren of ze er daadwerkelijk op staan en dan formateren.
branden moet op zo´n laagst mogelijke snelheid.

mvg,
chico.

Oke, ik heb nu alle drives, alleen er werken 3 drives niet en dat zijn:

Ambit modem driver
De error is: Er zijn 4 aparte mappen met 4 Setup's
Map 1:171003A.W98 Ik klik op de setup, maar hij opent niet en na 10minuten opent die dan wel en dan komt er een schermpje van Dat de setup niet 100% werkt, en ik klikte op 'Toch doorgaan' maar hij opende weer niet.

Map 2: 171003A.WNT Als ik deze map open en de setup wil instaleren krijg ik ''Deze wizard kan alleen op Windows NT 4.0 draaien.

Map 3: 1710003B.W2K Deze laadt en opent helemaal niks.
Map 4: 171003B.WME Deze laadt en opent helemaal niks.

Misschien zou ik Askey modem drives moeten nemen want er zijn er maar 2, en Ambit lukt niet...

Nou...

Intel Application Accelerator 2.3 lukt ook niet...
De error: The contents of this file cannot be unpacked. The executable you are attempting to run has been corrupted. Please obtain another copy of this file, verify its integrity, and try again...

Nou hier snap ik niks van:confused:

En als laatste:

Onboard LAN driver for Windows 2000 / XP
De error: C:\Documents and settings\Naam\Bureaublad\Drivers\pro2kxp.exe is geen geldige Win-32 toepassing...

Nou dit warem de errors de rest lukken allemaal wel;)
graag reactie

mvg meriç

Hoi,

Map 1:171003A.W98 Ik klik op de setup, maar hij opent niet en na 10minuten opent die dan wel en dan komt er een schermpje van Dat de setup niet 100% werkt, en ik klikte op 'Toch doorgaan' maar hij opende weer niet.

Map 2: 171003A.WNT Als ik deze map open en de setup wil instaleren krijg ik ''Deze wizard kan alleen op Windows NT 4.0 draaien.

Deze drivers zijn ook niet voor xp!!:p
Je moet dan de xp versies hebben!

En voor de lan onboard. Kun je wel op internet?
Als dat zo is, is deze ook gewoon geinstalleerd!;)
Kijk anders nog ff in apparaatbeheer of daar nog vraagtekens staan? Dan kijken we nog ff verder!

Gr,
Chico.

Hoi,

Deze drivers zijn ook niet voor xp!!:p
Je moet dan de xp versies hebben!

En voor de lan onboard. Kun je wel op internet?
Als dat zo is, is deze ook gewoon geinstalleerd!;)
Kijk anders nog ff in apparaatbeheer of daar nog vraagtekens staan? Dan kijken we nog ff verder!

Gr,
Chico.

Jaa er zijn maar 2 Drives...

Modem Driver

Ambit modem driver Deze had ik gedownload...
Askey modem driver

Voor de lan onboard, ik kan wel op internet...
En alles is in orde bij Aparaatbeheer;)

mvg meriç

Dat is mooi!:D
Dan heb je alles wat je nodig hebt!
Ook weer oggelost:thumb:

Mvg,
Chico.

Ligt het aan mij of werd er hier rigoreus gewerkt XD

Ik zou eerst eens in de veilge modus met spybot s&d scannen en een trojan scanner eroverheen.
verder overbodige programma's uit opstarten verwijderen...prefetch map leeggooien...defragmenteren.

Daarna zou ik evt... al de andere voorstellen overwegen.

Hoi,

Misschien alle twee ff verwijderen, opnieuw opstarten, en eerst ff één proberen. Als die niet lukt weer verwijderen, opnieuw opstarten, en die andere nog eens proberen! en weer opnieuw opstarten!

Hoi,

Misschien alle twee ff verwijderen, opnieuw opstarten, en eerst ff één proberen. Als die niet lukt weer verwijderen, opnieuw opstarten, en die andere nog eens proberen! en weer opnieuw opstarten!

Ja, ik heb het al 4keer geprobeerd, mar t lukt nog steeds niet...
Maakt het iets uit als ik deze drive niet op cd zet?

Volgens mij niet! Je hebt ales werkende, ook in apparaatbeheer. Deze driver is volgens voor je rj11 ( voor internet via tel.tikken) dus volgens mij kun je wel zonder!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan