Sites laden werkt echt slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jknl93

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2011
Berichten
13
Ik heb een probleem met het laden van sites. Dat duurt heel lang en soms is de timeout zelfs verstreken en kan ik het dus helemaal niet laden. Verder heb ik zelf geen problemen met het internet. Ik kan bestanden downloaden met 5 mb/s en games online kan ik zonder lag problemen spelen. Het enige probleem is dus het laden van sites. Ik heb al veel verschillende browers gebruikt(Google chrome, firefox, safari en zelfs IE) maar bij alle treedt hetzelfde probleem op. Ik heb ook al geprobeerd de router te reseten maar het lost het niet op. Ik weet niet goed wat het kan zijn en zou dus graag suggesties willen hebben om dit probleem te voorkomen. Ik zit op een draadloos netwerk vandaar dat ik deze vraag op dit sub-forum zet.
Ik hoop echt dat iemand iets weet want dit is erg vervelend
 
Adobe Flash updaten als je geen Google Chrome gebruikt
 
Okay dat heb ik dus gedaan, maar geen effect helaas.
Nu heb ik ook op andere netwerken gekeken of dit probleem zich voordoet maar dat is niet het geval bij mij op school (HAN Arnhem), het lijkt mij dus dat het aan de router die bij mij thuis staat.
Heeft iemand een idee waar het dus aan zou kunnen liggen. De router is de gene die je krijgt van upc.
Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft
 
1/enig idee wanneer dit probleem is begonnen?
2/Heb je het probleem ook als je opstart in "veilige modus met netwerkmogelijkheden"? Terwijl je in veilige modus zit eens grondig scannen met je antivirus en daarna met malware bytes (mbam).
3/Er staan toch geen proxy instellingen in je browser? Bij IE staat dit onder internet opties > verbindingen > lan instellingen.
4/ Is het op 1 pc/laptop dat je dit probleem hebt of op meerdere machines?
5/heb je het probleem zowel bedraad als draadloos?
6/wat is het merk en type van je internet router? Deze kan vroeg of laat ook defect gaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan