Sites veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vroemvroem

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2003
Ik heb sinds 2 dagen dat ik 3 favoriete sites van me heb die veranderd zijn in http://www.ajax.nl. Snap er niks van en vraag me af hoe dat komt, ik kan er nu niet meer op komen...

Hoe kom ik hier vanaf?

Bedoel je als je naar een bepaalde site de url intypt dat je op ajax.nl geraakt? Zoja dan zit je met een redirector opgescheept. Je kan dit oplossen door hoster te downloaden hier : http://www.majorgeeks.com/Hoster_d4626.html Druk op make hosts writable? Druk vervolgens op restore microsoft's oringal hosts file. Druk dan op de toets make hosts readonly?

Hoi, je hebt waanrschijnlijk last van Spyware.

Voer dit uit: KLIK

Daarna ga je naar dit forum, registreer je jezelf en plaatst daar een Hijackthis logje in de goeie sectie. (staat uitgelegt in bovenstaande link) KLIK

Niels

vroemvroem, op de link die ik je gaf moet je alle instructies uitvoeren. Dan staat onderin iets met "HijackThis" downloaden en deze uitpakken naar een vaste map op je harde schijf. Je kunt die starten, dan klikken op: "Do a scan and save a Logfile".

Je krijgt dan in het kladblok een heleboel regels te zien. Deze moet je posten in de sectie Hijackthis logjes op hun forum. Klik!. Je moet je daar wel eerst registreren, net zoals je op dit forum hebt gedaan.

Ik weet zeker dat je hebt nog niet heb gedaan want ik heb je nog niet op dat forum gezien :evil: :p

Groetjes,

Hjthelper :cool:

Mooi! Hou het daar maar even in de gate, dan zal een Hijackthis expert je helpen!! Succes

Ermm het is weer normaal.... vanochtend nog niet, snap er geen sik van....

de sites zijn weer noormaal te zien nu en geen doorlink probleem meer....

igg bedankt!

Is er in tussentijd iemand anders op je pc geweest? Misschien was dat de "grappenmaker"

Niels

ehh nee niet dat ik weet... mijn vriendin maar die weet net hoe ze dat ding moet opstarten :)

Heb net in een seconde nar je hjt logje gekeken. (Dus niet goed). Misschien ben je wel gehacked want ik zag niet zo snel een firewall op je pc.. Alleen virusscan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan