Site's weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Hallo allemaal, als ik naar verschillende site's gaat dan komen die vanzelf onderin mijn balk te staan zodat je weer meteen terug kan, maar ik moet nu iedere keer die site's opnieuw openen, er komt er maar 1 tegelijk in te staan, ik heb dit al eens meer gehad het heeft met een bepaalde instelling te maken, maar welke ooki al weer??
Fred.......
 
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Zou je misschien een screenshotje kunnen plaatsen van de huidige situatie en nog een kunnen aangeven hoe het voorheen was?
 
Ik weet dat ik het moeilijk uitleg, maar het is simpel, als je naar een site gaat en je klilkt op minimaliseren dan komt die onderin je startbalk te staan, en als je dan weer naar een andere site gaat kan je die ook minimaliseren enz enz, maar bij mij blijven ze niet onderin staan, als ik naar een andere site gaat dan overschrijf hij de vorige site als het ware>
Fred..
 
In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd en dan uitvinken "Vensters opnieuw gebruiken bij het activeren van snelkopplingen" en sluit af met OK. ?
 
Heeeee Gezina bedankt dat was het dus jij heb me al meer geholpen met dit probleem, ik maak er meteen een kopie van dan kan ik het nooit meer vergeten.Groetjes Fred.................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan