[Sjabloon] Bij het printen van een normale pagina krijg ik etiketten?

• Onderwerp starter Onderwerp starter m000
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

m000

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Verlos ons van dit probleem.
Wij moeten werken met het volgende sjabloon voor onze nieuwsbrief:
http://uploading.com/files/A8QFD4CZ/Nieuwsbrief digitaal.dot.html

In word werkt het sjabloon prima, maar wanneer je de pagina uitprint (welke printer dan ook, ook via de PDF955 driver of op andere PC's/laptops), krijg je iets wat lijkt op etiketten.
Rare is dat, afhankelijk van waar, je 3x3 tot 6x6 prints krijgt.

Help!

/bump er is vast wel iemand die weet waar zulke instellingen zitten en hoe die uit een sjabloon zijn te halen? :confused:

Het lukt mij niet om het bestand vanaf die vervelende site te halen. Gebruik bijvoorbeeld eens yousendit.

Ik vermoed dat jouw vraag te maken heeft met opmaak/achtergrond/afbeelding.
Haal die afbeelding uit de achtergrond weg en je 'ziet geen etiketten' meer.

Laatst bewerkt:
Ik kon het bestandje dan wel downloaden, maar anderhalve minuut wachten, en ongewenste schermpjes, daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten....

Het probleem kan ik verder niet bekijken, omdat er een lettertype in de sjabloon is opgeslagen, waardoor je hem waarschijnlijk ook niet kleiner gezipt kreeg dan 160 kb. Vanwege dat ingesloten lettertype zijn de meeste opties onbereikbaar, dus hierbij de vraag om voor de groep een sjabloon te posten met pak 'm beet standaard Arial, zodat je niks hoeft in te sluiten, en de sjabloon ook een stuk kleiner is, waardoor iedereen er makkelijker bij kan!

Michel

Wil je een antwoord, zet hem dan hier op het forum.

De 2 rar bestanden bij elkaar in de map stoppen en dan de eerste openen, dan werkt het :)

Ik mag slechts 100kb bestanden uploaden.:confused:
Daarom moest ik het in 2 rar bestanden doen.

Overigens kun je rar bestanden openen met winrar (gratis)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan