• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

sjabloon invullen vanuit lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra1978

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Hallo,

Ik heb:

- een sjabloon in excel, waar een paar velden automatisch ingevuld moeten worden (groep en lesgever) (sjabloon puntenlijst...)
- een lijst in excel, waar de gegevens staan die ingevuld moeten worden (groepen)

De bedoeling is dan tot bvb 150 ingevulde sjablonen te komen (afh. van het aantal groepen).Ik ga ervan uit dat excel dit kan, maar hoe? HEt komt een beetje neer op afdruk samenvoegen word en excel, maar dan excel en excel :-).

De volgende stap zou dan zijn, dat ik een lijst heb met dezelfde groepcodes, met een kolom met de cursisten die in deze groepen zitten (cursisten arabisch). De namen van deze cursisten moeten dan in de ingevulde sjablonen terechtkomen.

Hieronder de voorbeeldbestanden.
[VERWIJDERD]
[VERWIJDERD]

Het zou super zijn als dit mogelijk is !

GRoetjes,
Sandra

Laatst bewerkt door een moderator:
vervolg

Ik heb een verkeerd bestand toegevoegd, hier nog het bestand sjabloon puntenlijst:

[VERWIJDERD]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan