sandra1978
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 feb 2011
- Berichten
- 64
Hallo,
Ik heb:
- een sjabloon in excel, waar een paar velden automatisch ingevuld moeten worden (groep en lesgever) (sjabloon puntenlijst...)
- een lijst in excel, waar de gegevens staan die ingevuld moeten worden (groepen)
De bedoeling is dan tot bvb 150 ingevulde sjablonen te komen (afh. van het aantal groepen).Ik ga ervan uit dat excel dit kan, maar hoe? HEt komt een beetje neer op afdruk samenvoegen word en excel, maar dan excel en excel
.
De volgende stap zou dan zijn, dat ik een lijst heb met dezelfde groepcodes, met een kolom met de cursisten die in deze groepen zitten (cursisten arabisch). De namen van deze cursisten moeten dan in de ingevulde sjablonen terechtkomen.
Hieronder de voorbeeldbestanden.
[VERWIJDERD]
[VERWIJDERD]
Het zou super zijn als dit mogelijk is !
GRoetjes,
Sandra
Ik heb:
- een sjabloon in excel, waar een paar velden automatisch ingevuld moeten worden (groep en lesgever) (sjabloon puntenlijst...)
- een lijst in excel, waar de gegevens staan die ingevuld moeten worden (groepen)
De bedoeling is dan tot bvb 150 ingevulde sjablonen te komen (afh. van het aantal groepen).Ik ga ervan uit dat excel dit kan, maar hoe? HEt komt een beetje neer op afdruk samenvoegen word en excel, maar dan excel en excel

De volgende stap zou dan zijn, dat ik een lijst heb met dezelfde groepcodes, met een kolom met de cursisten die in deze groepen zitten (cursisten arabisch). De namen van deze cursisten moeten dan in de ingevulde sjablonen terechtkomen.
Hieronder de voorbeeldbestanden.
[VERWIJDERD]
[VERWIJDERD]
Het zou super zijn als dit mogelijk is !
GRoetjes,
Sandra
Laatst bewerkt door een moderator: