sjabloon layout voor rapport?

Status
Niet open voor verdere reacties.

miss brown

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
elke maand maak ik een rapport van dagelijkse bijgewerkte gegevens in een tabel , maar steeds dien ik de layout aan te passen. gaat over tien rapporten, dus... kan het simpeler???

Hoi,

Wat is de reden (oorzaak) dan waarom je het rapport moet aanpassen?
Een rapport in access is in feite een sjabloon, ziet er altijd hetzelfde uit, alleen de gegevens veranderen afhankelijk van de criteria die je opgeeft voor het rapport.

Met iets meer info komen er waarschijnlijk meer antwoorden waar je wat mee kunt.

Groet,

Zqwiqly

elke dag geven de werknemers hun werkprestaties in, hoeveel tijd ze aan welk dossier hebben gewerkt enz.

kolom 1: werknemer
kolom 2: datum
kolom 3: dossier
...
dat moet ik elke maand in een rapport zetten.

Maar nu moet ik steeds de layout aanpassen, pagina instelling, lettertype, enz...

er zijn 10 werknemers
dus ik maak elke maand:
- een query van de nodige maand, per werkgever , en dan maak ik daar telkens een rapport van

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als ik het nou goed begrijp maak je elke maand een query voor die maand en vervolgens een rapport voor die maand?

Als dat zo is:
Eenmalig een query maken waarbij de begin en einddatum gevraagd wordt in te voeren.
Eenmalig een rapport maken gebaseerd op de query (gezien je query uitkomsten telkens veranderen, veranderen de gegevens op het rapport mee, het uiterlijk van het rapport blijft hetzelfde)
Uiteraard niet vergeten de query en het rapport op te slaan..... anders kan je de volgende keer weer.

Succes,

Zqwiqly

thanx, ik wist niet dat als ik de query verander, de gegevens op mijn rapport automatisch mee veranderen!

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan