Ik heb je sjabloon bekeken, en je hebt hem niet goed opgezet. Je hebt het hele etikettenformulier volgezet met Enters. Weliswaar is de uitlijning van elke regel tekst gecentreerd, maar dat had je beter zo niet kunnen doen, want zoals je zelf al aangeeft, als je naar de tweede regel gaat is de uitlijning links. En dat komt vermoed ik doordat je niet de pijltjestoetsen gebruikt, maar de <Enter> toets. Je verplaatst de cursor niet, maar je maakt een nieuwe alinea. En omdat de eerste alinea is opgemaakt met het opmaakprofiel Kop 1, maak je automatisch een alinea aan met opmaakprofiel <Standaard>. En daarvan is de uitlijning: links. En niet gecentreerd. Dus ofwel voorkom je dat er nieuwe alinea's gemaakt kunnen worden, ofwel zorg je ervoor dat het opmaakprofiel <Standaard> gecentreerd is i.p.v. Links uitgelijnd. Overigens krijg je dàn het probleem dat het volgende etiket er raar uit gaat zien, omdat de eerste regel, die nu is opgemaakt met Kop 1, wellicht doorschuift omdat de laatste (reeds door jou getypte) regels (met opmaakprofiel Standaard) doorschuiven naar etiket 2. En dus Kop 1 ook doorschuift. En bij elk volgend etiket wordt dat alleen maar erger, tot je weer (bij toeval) een kop 1 bovenaan het etiket hebt zitten.
Kortom: ik zou het etiket zo niet opzetten. Gebruik liever de ingebouwde etiketten wizard, die alles netjes voor je neerzet.