Sjabloon Word Rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapschaapje

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2008
Hallo,

Voor mijn werk ben ik een sjabloon aan het maken voor een rapport, alleen wil dit nog niet helemaal lukken. Zo wil ik allereerst dat alle gegevens automatisch geupated worden, nu moet ik dat in verschillende etappes doen. Allereerst alle gewone tekst, daarna in de voetnoten van de even en onevenpagina's. Deze heb ik namelijk alternerend opgesteld. De reden hiervoor is: ik wil de titel die op de eerste pagina wordt ingevoerd ook in alle voetnoten terug laten komen, hetzelfde geldt voor een keuzemenu dat op de eerste pagina staat (test genaamd). Ook hierbij moet de keuze die gemaakt wordt in alle voetnoten terugkomen.

Verdere problemen die ik heb zijn objecten en tekst die ik wil verankeren. Ik weet dat ik een tekstvak kan verankeren, maar deze kan ik weer niet automatisch bijwerken. Zo wil ik het blok dat rechts op de eerste pagina staat altijd op deze plek laten staan, ongeacht hoe groot de titel erboven is.

Laatste probleem dat ik heb: als ik vanuit het sjabloon wil opslaan, geeft hij een rare tekst aan die ooit in dit sjabloon heeft gestaan, maar er al lang weer uit is.

Wie kan mij verder helpen?

mvg,
Jaap
Bekijk bijlage Sjabloon rapport v6.zip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan