Sjabloon

Status
Niet open voor verdere reacties.

sdrw686

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Hallo,

Ik ben begonnen met een website te maken in dreamweaver CS3 en ben reeds klaar met 1 van mijn sjabloonpagina’s. Op die sjabloon pagina staan 2 flash bestanden in (.sfw) , en een bewerkbaar gebied. Die 2 flashbestanden staan niet in het bewerkbaar gebied !!! Wanneer ik van deze pagina een nieuwe pagina maak werkt alles perfect , ook de flashbestanden als ik ze bekijk in mijn browser , maar als ik op mijn sjabloonpagina een wijziging doe , dan vraagt hij om de wijzigingen op et slaan op alle pagina’s van dit sjabloon , wat dus nog allemaal normaal is , maar als die pagina’s zijn bijgewerkt worden mijn flashbestanden niet meer opgeladen als ik dit bekijk in mijn browser.

Ik bedank alvast op voorhand voor wie mij kan helpen.

Greetz Stevie

Hallo Stevie,

Wij hebben een vergelijkbaar probleem als de jouwe. Heb je het probleem al opgelost? Zo ja, hoe? Wellicht dat je ons kunt helpen. Bij voorbaat dank.

Groet,

Oeverloos e.o.

Laatst bewerkt:
Dit is de oplossing

- Verwijder de tags <noscript> en </noscript> voor en achter het flash object, in de code
- Zorg dat er nergens geen spaties en hoofdletters staan in bestandsnamen, deze heb je nu wel.

Probeer de eerste regel eens met 1 flashobject dat nu niet werkt en kijk eens of het werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan