skinfile missing????

Status
Niet open voor verdere reacties.

jumper

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2002
Berichten
22
Hallo,
Mijn kids hadden een vastloper bij een spelletje.zijn er met een hard return uit gegaan waardoor je bij het opnieuw starten het blauwe scherm van Windows kreeg van Verkeerd afgesloten,controle van fouten op de schijf etc
Toen was er iets schijnbaar van bytes waar windows je vroeg of je die wilde wissen,repareren,opslaan ergens of een undo-diskette maken etc
En je raadt het al zij kozen voor...Wissen.Nu heb ik een probleempje want als ik mijn pc opstart krijg ik een errormelding:A skinfile which is neccesairy to start this application is missing.Ik kan hem wel gewoon wegklikken, maar vraag me af wat er bedoelt wordt met skinfile en hoe ik dit evt oplos/permanent wegkrijg?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Groetjes Jumper
 
Het gaat over een spel hè.Zo ja dan mist het spel een file.
 
Krijg ik die melding dus niet weg??

Hoi,
Alvast bedankt voor je antwoord.Maar hoe weet ik dit nu zeker.Ik bedoel: waar het van was want ik krijg de melding als mijn pc net opgestart is en ik dus niet een of ander spel start!
En hoe krijg ik die permanente errormelding van mijn bureaublad??thankxxxxxx Jumper
 
Beste Jumper,

Kun je misschien even melden welk besturingssysteem je gebruikt? Dan kan ik je vraag naar de juiste sectie verplaatsen.

Waarschijnlijk is het hele probleem opgelost als je het spelletje opnieuw installeert. Je hebt dan wel de kans dat je kinderen eventuele 'save-games' kwijt zijn.
 
antwoord voor Fuego

Hoi Fuego,
Mijn besturingssysteem is windows 98 .Krijg ik het dus niet weg zonder dit opnieuw te installeren want het gebeurd dus al ik mijn pc aanzet dus hoe kan er dan om een file gevraagd worden als ik nog niet eens een prog of spel start??Groetjes Jumper
 
wie o wie helpt mij van dit errortje af

hoi hier ben ik weer,
Ik heb nog wel iets opgemerkt tijdens die errormelding skin file which is nessecairy to start this(??)application is not available.Als ik die error krijg bij het opstarten (en dus nog geen prog of iets draai) komt er een icoontje in mijn taakbalk te staan wat een klein pc-eetje moet voorstellen.Kan ik hiermee(= dit icoontje) iets meer te weten komen waar die skin file vandaan moet komen??
Groetjes Jumper
 
Je zal toch echt erachter moeten komen welk programma die skin file mist, en dat programma opnieuw installeren.

Ik verplaats deze naar Windows95/98 > Programma's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan