Skipping Autocheck!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DISKDRIVE

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2002
Berichten
50
hoi,
sinds enkele dagen probleempje.Bij het opstarten na het windows X(extra)P(problems)PRO scherm en voor mijn eigen bureaublad verschijnt komt er even een blauw scherm met:"XMNT 2002 PROGRAM NOT FOUND!...SKIPPING AUTOCHECK.Nu lig ik daar echt niet zo wakker van ,doch ik geloof dat Norton Disk Doctor (NSW)hetzelfde proggie gebruikt,vermits deze geen NTFS kan bewerken meld ie steeds als je doctor uitvoerd je best opnieuw kan opstarten en dan start volgens mij het proggie autocheck.Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??
Thanks
 
Wat nu??

Heb inderdaad File GDL maar wat nu??Voor de rest is dit chinees hoor Use the I5COMP utility ( http://pagina.netc.pt/~mq34256a/i5comp21.zip ) to extract XMNT2000.EXE from PartitionMagic / ServerMagic installation (file data1.cab) and place it in the system32 directory.
Example:
"i5comp e d:\ppm6\windows\setup\data1.cab xmnt2000.exe c:\winnt\system32\xmnt2000.exe"
It worked with i5comp v2.01
kan er soms iemand stapsgewijs uitleggen wat erjuist moet gebeuren???
thanks
 
Typ in start\uitvoeren regedit [enter]

Ga naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager

In het rechter scherm vind je "BootExecute". Wat staat daar achter bij jou? Er moet staan:

autocheck autochk *

Als dat er niet staat, veranderen. Let op spaties!

Groetjes,
Bennie
 
OPGELOST

Bedankt,het lijkt opgelost.Leuke proggies zijn dat wel,je insalleerd powerquest voor de gebruiksvriendelijkheid maar ze flikkeren er meteen iets anders af.
nogmaals bedankt voor de snelle reaktie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan