SkyDrive wil niet synchroniseren, aanmelden vereist

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie9

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Berichten
1.318
Hallo,

Ik heb problemen met mijn Acer Iconia W3-810 tablet. Windows 8.1 vertikt het mijn SkyDrive te synchroniseren. Het Microsoft Office Upload Center blijft zeggen dat ik mijzelf moet aanmelden. Echter ben ik dit al. Wanneer ik dan daarvoor de gegevens moet invullen, opent zich een venster en voer ik m'n gegevens in. Daarna opent hetzelfde venster zich weer, en dat gaat onbeperkt door. Ik ben erg ervaren in de ICT maar hier snap ik helemaal niets van. Ik heb Office 2013 al opnieuw geïnstalleerd, maar dat mocht niet baten. Hij blijft zeggen dat de uploads mislukken omdat aanmelden vereist is.

Weet iemand hoe ik dit probleem oplos zonder Windows opnieuw te installeren?

Alvast bedankt:D.

EDIT:

Ik ben er inmiddels achter dat de mods van Acer in de Windows voor problemen zorgen. Ik ben van plan een schone Windows 8.1 Enterprise te installeren. Omdat ik niet precies weet wat nu het beste is in deze situatie, heb ik op het Engelse Acer support-forum een topic gestart: klikkerdeklik! Ik neem aan dat mensen die hier ervaring mee hebben mij het beste advies kunnen geven. Want de huidige installatie werkt niet goed.

De enige oplossing is dus Windows opnieuw installeren. Dat is duidelijk. Jammer dat de Acer bloatware zorgt voor fouten in Windows:(.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan