skylander voor wii geeft zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

mirella7676

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2011
Wie weet wat voor mij.
Ik heb skylander voor de wii gekocht en nu heb ik alles geinstaleerd en wil ik de disc opstarten en dan geeft die zwart beeld.
de wii is niet aangesloten op internet.
ik heb activision gebeld en die zeggen dat de wii op internet moet voor een update.
Maar er staat niks in de papieren den boekjes van skylander dat dat verplicht is.
wie weet er raad

mijn wii is wel omgebouwd

Probeer eens een andere game.
Lukt die wel?
Probeer anders de game opnieuw te installeren.
of bel anders nog een keer de helpdesk en zeg dan dan dat een update niet verplicht is. (Anders zat ie wel bij de dvd)

Wie weet wat voor mij.
Ik heb skylander voor de wii gekocht en nu heb ik alles geinstaleerd en wil ik de disc opstarten en dan geeft die zwart beeld.
de wii is niet aangesloten op internet.
ik heb activision gebeld en die zeggen dat de wii op internet moet voor een update.
Maar er staat niks in de papieren den boekjes van skylander dat dat verplicht is.
wie weet er raad

mijn wii is wel omgebouwd
Het kan zijn dat je Wii skylander niet pakt omdat hij is omgebouwd

(is een keer gebeurt bij mijn PS2, weet niet of dat hiervoor geld)

Hij pakt hem wel, want hij ging ook installeren, zei hij in zijn verhaal, dus ja..

pedero je hebt bij de skylander atributen zoals een plateau draadloos met usb stick die geeft een rood lampje dat ze connect zijn. dan moet je de cd er in doen en hij geeft in de menu van de wii wel aan dat de skylander cd er in zit maar zodra je daar op klikt dan moet die laden en aanspringen en dat doet die bij mij niet blijft zwart beeld.
andere originele spellen doen het. wel. heb het spel al een keer omgeruild en ook deze cd geeft zwart beeld.en als ik dit aangeef bij activision dan zal ik een andere cd krijgen maar dat maakt dan ook niks uit omdat die het dan ook niet doet.
dus denk idd wat nickmeteenprobleem schrijft dat het komt omdat die omgebouwd is... dan moet ik het spel maar terug sturen zit helaas niks anders op.
bedankt voor het meedenken....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan