Skynet

• Onderwerp starter Onderwerp starter bn2vs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Skynet is een implementatie van GALib met WPF GUI dat lost het Travelling Salesman Problem (TSP) behulp van genetische algoritmen (GA). Het is volledig open source en beschikbaar onder de GNU General Public License.

Downloads:

Applicatie:

Source code:

Skynet_application_interface.gif

Het idee voor het maken van deze toepassing kwam bij mij na het lezen van het eerste deel van Bio-Inspired Artificial Intelligence door Dario Floreano en Claudio Mattiussi. Ik dacht dat ik die nodig zijn om een uitvoering van wat ik heb gelezen om mezelf te testen doen. Ik splitsen de algemene GA code van de toepassing zelf en creëerde GALib, een kleine C # Bibliotheek van de steiger voor Genetische algoritme bepaalt op basis van functionaliteit. Al het werk werd gedaan in mijn vrije tijd.

Meer uitleg kan je hier vinden.

Laatst bewerkt:
Versie 0.1.7 released :D

Download links zijn ook geupdate :)

Deze Algoritme worden ook gebruikt door quants, om te kunnen speculeuren op de Stock exchange. Je zou hier dus ook XSL sheets kunnen vullen met de koers van de komende jaren, door het model een beetje aan te passen. In theorie zou dit moeten werken, als je maar het juiste model hier op los laat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan