bn2vs
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 18 aug 2007
Skynet is een implementatie van GALib met WPF GUI dat lost het Travelling Salesman Problem (TSP) behulp van genetische algoritmen (GA). Het is volledig open source en beschikbaar onder de GNU General Public License.
Downloads:
Applicatie:
Source code:
Het idee voor het maken van deze toepassing kwam bij mij na het lezen van het eerste deel van Bio-Inspired Artificial Intelligence door Dario Floreano en Claudio Mattiussi. Ik dacht dat ik die nodig zijn om een uitvoering van wat ik heb gelezen om mezelf te testen doen. Ik splitsen de algemene GA code van de toepassing zelf en creëerde GALib, een kleine C # Bibliotheek van de steiger voor Genetische algoritme bepaalt op basis van functionaliteit. Al het werk werd gedaan in mijn vrije tijd.
Meer uitleg kan je hier vinden.
Downloads:
Applicatie:
- Skynet 0.1.7 setup.zip (inclusief setup en automatische updater)
- Executables tarball (laatste versie zonder setup)
Source code:
- GNU tarball (.tar.gz) (laatste versie van het source project)
- SVN browse

Het idee voor het maken van deze toepassing kwam bij mij na het lezen van het eerste deel van Bio-Inspired Artificial Intelligence door Dario Floreano en Claudio Mattiussi. Ik dacht dat ik die nodig zijn om een uitvoering van wat ik heb gelezen om mezelf te testen doen. Ik splitsen de algemene GA code van de toepassing zelf en creëerde GALib, een kleine C # Bibliotheek van de steiger voor Genetische algoritme bepaalt op basis van functionaliteit. Al het werk werd gedaan in mijn vrije tijd.
Meer uitleg kan je hier vinden.
Laatst bewerkt: