Skype crasht bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwink

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2015
Goede middag, ik ben nieuw op dit forum omdat ik eigenlijk eindeloze raad ben met mijn skype. Sinds ik windows 8.1 heb heb ik een aantal maanden met desktop skype gewerkt omdat deze makkelijker is dan de app, toen kreeg ik het probleem dat hij wanneer ik iemand wilde bellen of gebeld werd en wilde op nemen skype gewoon afsloot.

Dus toch maar naar de skype app over gestapt maar die kapt er nu ook al mee en ik wil toch wel heel graag dat de desktop versie het gewoon weer doet.

wanneer hij crasht staat er in het log boek dit:

Naam van toepassing met fout: Skype.exe, versie: 7.3.0.101, tijdstempel: 0x5512b3c5
Naam van module met fout: KERNELBASE.dll, versie: 6.3.9600.17415, tijdstempel: 0x54504ade
Uitzonderingscode: 0x0eedfade
Foutmarge: 0x00014598
Id van proces met fout: 0x788
Starttijd van toepassing met fout: 0x01d079e27ef56a43
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
Pad naar module met fout: C:\Windows\SYSTEM32\KERNELBASE.dll
Rapport-id: c8309cae-e5d5-11e4-8277-f46d0448db83
Volledige pakketnaam met fout:
Relatieve toepassings-id van pakket met fout:

ik heb hem al op nieuw geinstalleerd alles gereset. wie weet waar ik nog naar kan kijken.

alvast bedankt!

Gr

Hallo Zwink,

Heb even gegoogeld op "KERNELBASE.DLL skype crash", en heb dit voor je gevonden:

Klik!
(hoop dat je een beetje engels kan lezen :D)

Hopelijk helpt dat!

Mvg

Bedankt voor de snelle reactie, maar helaas bijde geen resultaat :(

Gelijk geprobeerd maar weer zonder succes krijg weer gelijk bij opstarten van skype, skype werkt niet meer.

Probeer nog eens Skype te verwijderen via CCleaner. Als dat klaar is, ga dan in CCleaner naar Register, en klik op "Scannen op fouten".
Als CCleaner klaar is met scannen, druk dan op "Herstel geselecteerde fouten".
Als er in beeld komt:
"Wilt u de wijzigingen die u in het register aanbrengt opslaan in een back-upbestand?"
Klik dan op Ja, en sla het bestand op op het Bureaublad.
Klik dan op "Herstel alle geselecteerde fouten" en start de computer opnieuw op als dit proces klaar is.

Installeer Skype dan nog een keer, en kijk of het dan werkt.

Hij had een zooi fouten te pakken, maar nu na her install nog steeds geen resultaat :(

Ik had weer even hoop vandaag toen ik weer begon, maar ook dit werkt weer niet. Het gene waar ik wel achter ben gekomen is dat wanneer mijn skype opstart en ik kom op het inlog scherm blijft hij gewoon staan maar op het moment van inloggen of als ik standaard ingelogd ben en hij start op dan loopt hij gelijk vast en sluit af.

Jammer dat het nog steeds niet opgelost is.

wanneer mijn skype opstart en ik kom op het inlog scherm blijft hij gewoon staan maar op het moment van inloggen of als ik standaard ingelogd ben en hij start op dan loopt hij gelijk vast en sluit af.

Dan denk ik toch weer aan mijn eerste post, waar stond dat je je IE settings moest resetten etc.

Misschien kan je dit proberen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan