Skype crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

THWIT

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
420
Hallo allemaal!

Ik gebruik al tijden het programma Skype, tot dusver zonder problemen, maar toen ik gisteren zag dat er een update was en die installeerde ging het fout. Het leek alsof de installatie klaar was en aansluitend op die installatie opent hij normaal gesproken Skype weer, maar dit keer stond er zo'n Windows pop-upje waarin stond: Skype werkt niet meer en dat ik als er een oplossing was op de hoogte zou worden gesteld.

Inmiddels heb ik mijn Pc een keer opnieuw opgestart en nog een aantal keer geprobeerd Skype opnieuw te downloaden, maar niks lukt. Telkens die zelfde mededeling...

Ik heb geprobeerd om een andere versie van Skype, een 5.0 Beta versie, te installeren, ik heb op de site van Skype gekeken, maar daar stond alleen dat ik dan moest proberen om de nieuwste updates van Windows installer te installeren en een nieuwe versie van Direct X, maar ook zonder succes.

Weet iemand een oplossing of iemand een link om weer een oude versie van Skype te downloaden (want die deden het wel...)

Alvast bedankt!
 
Hartstikke bedankt!

Ik ga kijken of het nu werkt!

Edit:
Hij doet het, maar deze is wel heel oud... Is er iemand die een nieuwere versie weet???

Is niet beledigend bedoeld hoor!!!
 
Laatst bewerkt:
welke versie gebruik je nu
wat is de nieuwste bij oldversion
wat is de nieuwste bij skype site

Heb je trouwens in windows al geprobeerd Skype via CCleaner te verwijderen (tabje 'gereedschap'), dan in CCleaner pc schoonmaken (tabje 'cleaner') en dan in CCleaner je register op fouten controleren (tabje 'register')?
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruikte Totdat het misging, was Skype 4.2.0.187
Ik snap het niet, maar volgens is er geen update ondank dat skype het zegt, want ik hebt dus die^^, maar op de site is dat de recentste Op Bèta 5.0 na. Maar nu willen ze alle twee niet meer downloaden dus gebruik ik:

De nieuwste op oldversion is 3.8.0.188

Edit: probeer ik dat even!!!

EDIT2: Helaas, het heeft niet gewerkt...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan