Skype en msn contacten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Ik ben al vast skype aan het uitproberen aangezien dat binnenkort toch moet.

Ik heb me in skype aangemeld met mijn msn account contacten staan er netjes in kan ook met hun chatten. Alleen niet cammen omdat hun nog msn gebruiken.
Verder kan ik geen nieuwe msn contacten toevoegen in skype, hoe moet dit dan als er geen msn meer bestaan en ik toch een msn contact wil toevoegen met het email adres.

Ik denk dat je alleen je huidige msn contacten mee kunt overnemen maar geen nieuwe email adressen kunt toevoegen.

Ik heb problemen met aanmelden als ik mijn pc herstarten doe of opnieuw opstarten moet ik steeds het email adres en wachtwoord invoeren ik heb aangevinkt automatischi aanmelden maar doet hij niet ik heb geen skype account aangemaakt maar ik heb wel skype vrienden erin.

Hallo rene. Een deel van je vraag. Nee, je hoeft niet een Skype ID op te zetten als je er geen één hebt. Je kan aanmelden met je Microsoft-account, als je die hebt selecteer dat je een nieuwe gebruiker bent en je bent klaar om te gaan starten.

En deze nog Klikje.

Ja soms wordt je er dol van he. Hier de Faq van skype Klikje Wel engels. :confused:

Laatst bewerkt:
Videogesprek is me duidelijk dat ik de contacten moet bellen. Ik heb op je link geklikt maar kan nergens vinden hoe ik een msn contact kan toevoegen want boven bij contact toevoegen vul ik het email adres is en zegt skypoe contact bestaat niet.

dus jij kunt gewoon op je msn account mensen toevoegen in skype?

Oh oke, zoals het in het video filmpje staat is het mij gelukt. Ik hoor het wel. Succes ermee.

Filmpje en de engelse handleiding geven geen antwoord op mijn vraag.

Mijn vraag hoe voeg ik msn contacten toe aan mijn msn contacten in skype met het email adres van die persoon.
Zoals het dus werkt via windows live messenger contact toevoegen email adres invullen en dat die andere een schermpje krijg om te accepteren ja of niet.
Dus geen skype account of contact.

Hoop dat het beelde duidelijker is omschreven.

Laatst bewerkt:
Mhh dus het lukt niet. Jammer. Ik zie ook dat er weinig mogelijkheden zijn en de help via de linkjes brengt dus ook geen oplossing. :confused:

Ik heb op de engelse handleiding proberen te zoeken maar an nergens vinden hoe ik nu een email adres kan toevoegen bij contacten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan