Status
Niet open voor verdere reacties.

evelyne369

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Dag iedereen...

Ik heb onlangs een microfoontje gekocht en skype geïnstalleerd op mijn PC omdat een goeie vriendin van mij naar Parijs verhuisd is en het anders net iets te duur wordt om er mee te bellen.

Probleem is het volgende: ik hoor haar loud and clear, maar zij hoort mij niet. Ook als ik het testgesprek voer, kan "Skype" mij niet horen praten. Ik heb alle instellingen juist gedaan (via HELP gevonden), al meermaals zelfs, ben al tot twee keer toe een nieuwe headset gaan halen en NOG WERKT HET NIET...

Heeft iemand een ideetje?

Bedankt!
Evelyne

Je microfoon of headset werkt wel zonder Skype?
Oftewel, je kan wel wat opnemen via Geluidsrecorder bijvoorbeeld, te vinden onder Bureau-accessoires en dan Entertainment.

probeer het volgende is:
dubbelklik op het boxje bij de tijd>opties>eigenschappen>rondje bij opnemen>vinkje bij microfoon>ok> vinkje bij microfoon/selecteren zetten>En volume balk omhoog, werkt ie nu wel (test gesprek, of de manier boven mij:))

En verder rest ons nog de vraag: Zit het plugje wel op de juiste plaats (dwz ROOD in ROOD)?

Juiste apparatuur geselecteerd binnen audio-apparaten?
Jacks of USB?

het werkt

Hey iedereen!

Ik heb Skype er eens afgesmeten en dan weer geprobeerd en het werkt nu! Vraag mij niet waarom, het is me een raadsel, maar goed, het lukt.
Bedankt voor de reacties en sorry voor de overlast!

Groetjes,
evelyne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan