Skype Iphone niet het zelfde als Skype pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene79

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Hallo Allemaal,

Ik heb Skype op mijn pc en Skype op mijn iPhone staan,
echter ondervind ik problemen met het volgende, dat mijn profielfoto en contacten wel staan op mijn pc in Skype, en op mijn iphone in Skype staat helemaal niks.
De recente chat gesprekken op skype pc worden wel getoond op mijn iphone echter zegt deze dan dat ik de contacten niet in de contactenlijst voorkomt.
Ik heb al diverse malen gecontroleerd of mijn skypenaam overeenkomt dat is wel het geval.

Is er een oplossing zodat mijn skype op pc en iphone exact de zelfde gegevens toont, zoals profielfoto en contacten, zonder dat ik ze handmatig moet toevoegen op mijn iphone.

Hallo, jij ook de beste wensen nog.

Ik heb jou linksjes eens doorgelezen, echter valt mij nu in dat ik met mijn oude skype account die ik op mijn Windows 8.1 had en inlogde op mijn skype op iphone wel gelijk alles erin had staan. Ik heb een nieuwe account aangemaakt met een .outlook.com adres echter heb ik deze niet op mijn Windows als Microsoft toegevoegd, dat had ik wel met mijn oude Skype gedaan.

Nee, ik heb dat nieuwe outlook.com nog in mijn pc gezet als een account.

Ja ik heb IOS 9.2 maar ik heb alleen een nieuw outlook.com aan gemaakt en daar mee een nieuw skype account aangemaakt, maar ik heb mijn nieuwe outlook nog niet aan mijn windows 8.1 toegevoegd, waarschijnlijk heeft het hier mee te maken want zodra ik mijn oude skype en op iphone aanmeld klopt het wel.

Ja maar je hebt toch maar een skype naam dus dat zou moeten kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan