skype kon geen verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

viarietje

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2013
Hoi,
Ik heb skype aangemaakt maar als ik wil aanmelden krijg ik de foutmelding: skype kon geen verbinding maken. Ik heb als beveiliging McAfee, en ook Firewall (als het mogelijk is om er 2 te hebben). Ik heb niet zoveel verstand van computers, dus weet niet wat ik nu moet doen. Kan iemand helpen?

Alvast Bedankt!

Hallo,

Als je de firewall van windows en mcafee samen gebruikt gaat het mis. Dat is niet allen met skype zo. Als ze allebei aan staan gaan ze concureren tegen elkaar en dan krijg je fouten. Schakel windows firewall uit en probeer het dan nog eens. Als het niet lukt moet je in mcafee instellen dat skype verbinding mag maken met het netwerk.

Mvg,

Martin de Groot

Laatst bewerkt:
Hallo,

Als je de firewall van windows en mcafee samen gebruikt gaat het mis. Dat is niet allen met skype zo. Als ze allebei aan staan gaan ze concureren tegen elkaar en dan krijg je fouten. Schakel windows firewall uit en probeer het dan nog eens. Als het niet lukt moet je in mcafee instellen dat skype verbinding mag maken met het netwerk.

Mvg,

Martin de Groot

Ja! Heel erg bedankt! Ik heb via McAfee de Firewall beveiliging uitgeschakeld en nu doet hij het!
Bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan