Skype - MSN WLM onduidelijkheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Op 8 april schijnt MSN (chatversie) op te houden te bestaan. We worden verplicht naar Skype te gaan. Wie dit nu al update krijgt een paar vervelende zaken te zien of liever niet te zien.

- geschiedenis van MSN contactpersonen zijn niet meer te zien via Skype
- er is geen button optie om naar je postvak in te gaan
- je moet dus nu kennelijk apart iets gaan instellen om hierna toe te gaan??? en hoe krijg je je postmeldingen dan binnen????
- kan ik msn misschien toch houden of verdwijnt hij op 8 april definitief???
- gaat postvak in van MSN ook verdwijnen?
- emoticons leuke opties zitten niet meer op Skype
- wie nu nog msn heeft (zoals ik krijgt telkens een melding dat je moet opdaten naar Skype
- blijft hotmail bestaan of gaat die ook weg????

Kortom nogal onbedacht plan. Daarnaast kun je lekker reageren in het Engels We are NOT amused!!! :evil::evil::evil:

Laatst bewerkt:
msn stopt 15 maart
als je het goed doet staan al je msn contacten in skype
emoticons zitten wel op skype

Ja contacten wel, maar als je mijn lijstje doorspit zijn er veel meer onduidelijkheden. In hotmail zitten zeer veel berichten ook opgeslagen berichten. Worden die allemaal verwijderd??? Ik vind dat ze grof te werk gaan.

Erger is wat er met HOTMAIL gaat gebeuren. Ik lees op internet dat dit ook gaat verdwijnen. Overstappen naar outlook.com is een optie. Of die alles meeneemt is ook weer onduidelijk.

Hallo,

Hotmail gaat niet verdwijnen, ze zeggen alleen dat de interface zo word zo als outlook.com.
Maak je geen zorgen over je berichten, die blijven gewoon bestaan.
En het is wel jammer dat msn verdwijnt.

Mvg,

Martin de Groot

Deze link is daar niet voor. Deze pagina word getoond als je uitgogd bent. Daarom staat er ook singout.live.com

:d Deze link is daar WEL voor .....:d ALS je poging waagt en je probeert met jouw MSN/of Hotmail address daar in te loggen, dan zou je eindelijk kunne' zien dat je direct naar je postvak IN toe komt ........:d ..... en schrik maar niet omdat pagina van tijd tot tijd uitzicht verandert enz.... maar vakje om in te loggen blijft altijd dezelfde !
Bovendien als je logisch NAdenkt zou je ook kunnen weten dat '' singout.live.com'' OOK betekend dat je NOG NIET ingelogd bent .....:d
https://login.live.com/login.srf?wa...1&owasuffix=owa%2f&id=64855&snsc=1&cbcxt=mail

Laatst bewerkt:
Als ik er zelf naar toe ga, dan staat er alleen maar: u bent afgemeld. En dan staat er een knopje aanmelden daar beneden, en als je naar je postvak in wilt gaan, dan kan je ook naar het gewone adres toe. Dat is bij mij zo. Op elke computer waarin ik inlog. :)

Die link werkt toch niet hoor. Beiden niet

Hallo,

doe maar een live.com je komt gewoon uit bij outlook.com... Alles word een soort van modernUI zoals bij windows 8 en skype tja daar moetje een keer inloggen met microsoft account.

Hotmail en MSN zijn twee aparte dingen.

Hotmail wordt opgevolgd door Outlook.com.
Dit is echter (hoofdzakelijk) een cosmetisch gebeuren.
Je raakt -geen- mails kwijt.

Als je je e-mail wilt lezen bezoek je www.hotmail.com of www.outlook.com of lokaal op de pc met een programma als Windows Live Mail of Microsoft Outlook.

PJnijm ... Citaat ....

Die link werkt toch niet hoor. Beiden niet

:D De link ( link's ! ) doet het 100,99% zeer zekker wel !! en op die link daar ( zie screenshot ! :D ) kan je inloggen en je post wel lezen ...als jij NIET openen kan, gooi maar jouw PC weg ....;):D:p

Laatst bewerkt:
Gaan we nou een hele discussie zitten voeren over een link.. 8-).
Als het gaat om het benaderen van de inbox lijkt mij de homepage gewoon het eenvoudigst ;).

Blijft jammer dat we geen inkomende mails meer kunnen zien op bijvoorbeeld je bureau-blad. Heb ook geen idee hoe je daar je snelkoppeling kunt neerzetten. Dit werkt namelijk niet vanuit WLM outlook.

Laatst bewerkt:
WLM Outlook??
Er is een programma genaamd Windows Live Mail en een programma genaamd Microsoft Outlook. Maar WLM Outlook ken ik niet.

Echter.. als je de e-mails ontvangen in een desktopcliënt, waarom zou je dan nog je webcliënt willen gebruiken?

Ik bedoel de nieuwe Outlook (mailbox) voorheen Hotmail. Ik heb gelukkig wel een icoontje op het bureaublad voor elkaar gekregen en in de werkbalk onderin zie ik ook post binnenkomen, maar een echte notifier is het natuurlijk niet. Wat bedoel je eigenlijk met webclient?

Ah. In dat geval hebben we het over "Outlook.com" (Outlook.com is free modern email service from Microsoft.), en niet over Outlook.

Een programma dat je op je computer installeert om e-mail te lezen is een desktopcliënt (Outlook Express, Outlook, Windows Live Mail, etc).
Een website die een bepaalde dienst aanbiedt, en in dit geval de e-maildienst, is een webcliënt. (Hotmail, Outlook.com, Gmail).

en in de werkbalk onderin zie ik ook post binnenkomen, maar een echte notifier is het natuurlijk niet
Dat begrijp ik niet.
Welk programma brengt je hiervan op de hoogte en waarom is dit geen notifier?

:D En daarvoor is een zeer handige en mooie oplossing voor ....:D:thumb:
Kijk even ik was bezig hier in forum, bij een helemaal andere topic, onderaan zag ik ( en hoorde ik geluid ! ) wapperende blauwe vlaggetje dat nieuwe post binnen is, en dat was ook nieuwe reactie bij deze topic ...
---------------------
Gebruik ik namelijk een zeer mooie en handige app.''POP Peeper'' via welke je kan ALLE mogelijke en bestaande E-mail adressen en/of cliënt's beheerden post terug sturen en zeer veel meer nog ..enz..enz..

1z5qjd4.jpg
2dkbhhx.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan