Skype / MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marianne45

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2007
Berichten
91
Hallo allemaal

Sinds afgelopen dinsdag hebben wij , ik en mijn collega problemen met skype zo ineens uit het niets.
Zodra ik hem of hij mij gaat bellen hoor je hem overgaan en binnen een paar sec. wordt de tegenpartij eruit gegooit of tewel de verbinding wordt verbroken----melding in skype--->kan geen verbinding maken

Het oversturen van tekstbestanden etc. wordt ook geweigerd door skype....melding in skype----> bestand bestaat niet

Alles nagekeken want ook ik kon geen testgesprek voeren hoorde mezelf niet....inmiddels aantal dagen verder en kan wel het testgesprek voeren hoor mezelf ook....alles nagekeken via teamview [ collega weet meer dan ik van technische dingen] maar ook hij snapt er niets meer van.

Geluid Msn doet het ook niet daar lijkt hetzelfde probleem te zijn alleen waar zit dit probleem hoe is dit ineens gekomen en hoe lossen we het op.

Het lijkt nu alsof iets [firewall ?] het tegenhoudt dat we met elkaar verbinden maar dit kan toch niet maar zo ineens gebeuren lijkt me????
Maandag nog normaal met elkaar gepraat, dinsdag is het probleem er ineens.

Wat gedaan:

* Systeem herstel
* Alle geluidsdingen nagekeken
* Koptelefoon [logitech wireless] opnieuw geinstalleerd [ hierna werd het iets beter ik kon testgesprek met skype voeren]
* scan uitgevoerd

Collega heeft via hulp op afstand dat gedaan wat hij kon maar ????

Heeft iemand een vermoeden hoe dit zo ineens kan?

Groetjes Marianne:shocked:
 
Wow dat s snel, nee daar niet mee gescant alleen met NOD maar uiteraard gaan we ook dit proberen.

Hartelijk dank voor het meedenken en het antwoord.
 
Nieuwste drivers van je koptelefoon opgehaald?
Welk besturingssysteem?
Hardware wel geschikt voor je os?

Draadloos? Mogelijk andere storende draadloze apparaten?

Zo ja , verwijder alle software van je headset eens met Revo Uninstaller Free.
Installeer daarna de software opnieuw. Uiteraard met drivers geschikt voor je besturingssysteem.
Al eens geprobeerd met een ander headset?
 
Beide windows7

Bij update zegt logitech dat er geen nieuwere dingen zijn, draadloos inderdaad sinds dinsdag wel tablet die ook op wifi en bleutooth zit MAAR gisteravond stond die niet aan EN koptelefoon met draad geprobeerd [ usb aansluiting dus] maar die werkte ook niet.
DUs ja ander headset geeft hetzelfde probleem echt zo raar
 
Probeer het eens met een ander Skype account
 
Was ik weer, weer dag verder en nog geen verbetering.
Inmiddels skype uit de firewal gehaald dus skype zonder firewal maar ook dat was niet het probleem.
Provider mail gestuurd omdat we zagen dat met teamview voip niet werkt en gevraagd of er wellicht iets veranderd is met inetverbinding [glasvezel ].

Even op antwoord wachten vandaag.

Wat ik vandaag nog ga doen is al mijn draadloze dingen verwijderen dus toetsenbord -keypad - muis - koptelefoon allen van logitech.
Skype weer helemaal verwijderen en opnieuw erop zetten met andere accountnaam.

Hierna is mijn trucendoos onderhand leeg want snappen deed ik het al niet hoe het zo ineens allemaal zo mis kon gaan.

Verder heeft de scan geen zorgwekkende dingen opgeleverd ook niet het prog. superantispyware gaf geen zorgwekkende dingen te zien of dingen die zouden verklaren waarom het mis zou zijn.

Dus we doen ons best maar weer en hopen dat het eindelijk weer gaat werken.
 
Hallo allen ik heb een nieuwe skype gedownload en een nieuwe skype naam en voor nu doet alles het weer :))))))

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan