Skype, muziek hardop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carlein

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Hallo,

Ik had een vraag, want als ik aan het skypen ben met mensen, heb ik het geluid van skype wel via mijn oordopjes, maar dan gaat de muziek opeens hardop?
Ik kan bij de instellingen ook zien, dat skype bij 'koptelefoon' staat, en internet bij 'luidsprekers'.
Maar ik wil natuurlijk graag beide via mijn oordopjes hebben...
Mijn vriendin had dit eerst ook, maar heeft dit toen veranderd, ze weet nu alleen niet meer hoe, omdat ze allemaal dingen heeft uitgeprobeerd..
Het kan dus wel, maar heeft iemand enig idee HOE?

Dankje!
Groetjes.

je moet eens kijken in skype naast die plus dat grafiekje klik daar op daar kan je wat instellen

of anders skype/extra /instelling/geluidsinstelingen

Laatst bewerkt:
Maar de geluiden van skype zijn wel goed, die gaan via mijn oordopjes..
Maar ik wil juist het geluid van internet ook door mijn oordopjes hebben, dus moet ik het probleem niet bij skype zoeken denk ik..
Toch bedankt!

rechts onderin heb je dat kleine luidsprekertje staan voor het volume. Als je daar rechtermuisknop op doet en dan afspeelapparaten aanklikt heb je daar meer opties. Misschien kan je daar iets veranderen.

rechts onderin heb je dat kleine luidsprekertje staan voor het volume. Als je daar rechtermuisknop op doet en dan afspeelapparaten aanklikt heb je daar meer opties. Misschien kan je daar iets veranderen.

Jaa, dit heb ik al geporbeerd, maar heb geen idee wat ik aan moet klikken.. en voordat ik iets heel verkeerds instel, dacht ik, ik vraag het maar even! haha

Heb je al geprobeerd wat iCarl0o voorstelde?
Daar heb je vaak ook "internet" (je explorer) bij staan.
Wellicht dat die zacht of gedempd staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan