In de nieuwe versie 4.0 zitten veel fouten. In privacy heb ik staan 'geen geschiedenis' en doodleuk worden alle gesprekken bijgehouden. Dan zit er in het hoofdscherm geen directe beltoets zoals in de inleiding (welkomsscherm) wel wordt aangegeven. Verder zitten er onzinnige spellingsfouten in het programma, maar goed dat is minder belangrijk.
Op de afbeelding is op de rechterhelft een telefoonhoorn (groen) te zien. Dit krijg ik met geen mogelijkheid op mijn scherm!
Wie kan er een screenshot maken op zijn/haar pc waar dit wel te zien is. Hoe kan het dat de geschiedenis gewoon blijft bijgehouden en moet ik voor de weergave de telefoonhoorn het programma anders instellen?

Op de afbeelding is op de rechterhelft een telefoonhoorn (groen) te zien. Dit krijg ik met geen mogelijkheid op mijn scherm!
Wie kan er een screenshot maken op zijn/haar pc waar dit wel te zien is. Hoe kan het dat de geschiedenis gewoon blijft bijgehouden en moet ik voor de weergave de telefoonhoorn het programma anders instellen?