Skype nieuwe versie 4.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Hulk

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
In de nieuwe versie 4.0 zitten veel fouten. In privacy heb ik staan 'geen geschiedenis' en doodleuk worden alle gesprekken bijgehouden. Dan zit er in het hoofdscherm geen directe beltoets zoals in de inleiding (welkomsscherm) wel wordt aangegeven. Verder zitten er onzinnige spellingsfouten in het programma, maar goed dat is minder belangrijk.

112-20090204-6ae1ca.jpg

Op de afbeelding is op de rechterhelft een telefoonhoorn (groen) te zien. Dit krijg ik met geen mogelijkheid op mijn scherm!

Wie kan er een screenshot maken op zijn/haar pc waar dit wel te zien is. Hoe kan het dat de geschiedenis gewoon blijft bijgehouden en moet ik voor de weergave de telefoonhoorn het programma anders instellen?

Hallo,

Kun je eens een screenshot posten?
Zie bijlage...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

P.S: Ik zie niet zo veel foutjes hoor...

Bijlagen

• Skype BETA 4.jpg
    Skype BETA 4.jpg
    60,2 KB · Weergaven: 45
Ik heb nu de oude versie er weer opstaan, maar hoe kom jij nu aan dat rechter gedeelte, bij mij blijft dat helemaal leeg. Wil jij eens kijken waar die functie zit.

Hallo,

Zie bijlage...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Bijlagen

• Skype BETA 4.jpg
    Skype BETA 4.jpg
    61,1 KB · Weergaven: 37
Ik kan het met moeite naar voren toveren maar ik vind het niet gemakkelijk. Onder Windows heb ik twee accounts en kon dan op mijn bureaublad onder account X beide accounts van Skype openen > Rechtermuisknop > uitvoeren als en ik had beide groene icoonjes staan van X en Y. Nu kan dat niet meer.

Alles geprobeerd, helaas niet gelukt. De oude versie 3.8.0 etc. weer gedownload en het was een fluitje van een cent. Rechtermuisknop > Uitvoeren als en beide aanmeldingen/accountnamen staan weer op mijn bureaublad. Nieuwe programma's zijn niet altijd verbeteringen of ze worden te ingewikkeld gemaakt omdat men ze onvoldoende bespreekt met gebruikers.

theblindman, bedankt voor jouw hulp.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan