Skype op mijn Nokia N82 met symbian software zetten, hoe werk dat en is dat gratis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Zoals de titel al aangeeft wil ik Skype op mijn Nokia N82 zetten, maar kan dat, zo ja, hoe moet dat en is dat gratis of betaald?

Skype is volgens mij ook inderdaad gratis, maar volgens mij gebruik je wel je internetverbinding, dus als je geen WIFI of zo hebt dan gaat toch het dataverkeer wel mee in je verbruik?

Dank je voor de link, maar ondanks dat ik geregistreerd sta, geeft Nokia de downloadtoets niet vrij, ik sta geregistreerd, wat nu? Ik begrijp dat ik Nokia Suite moet installeren, is ook gebeurd, maar via de link krijg ik de knop voor het downloaden niet vrij.

Ik zoek via de website contact met Nokia, maar wordt alle kanten op verwezen, behalve echt contact, via de telefoon is een 0900 nummer lastig en duur.

Ik heb inmiddels het bestand binnen (.sis.dm), maar met welk programma kan ik het uitpakken?

Laatst bewerkt:
Als je toestel verbonden is met Nokia Suite kan je deze gewoon uitvoeren waarna deze op het toestel wordt geïnstalleerd. Lukt dit niet kan je 'm via verkenner overzetten en op het toestel uitvoeren.

Ik kom er in beide niet uit, hoe krijg ik het bestand in Nokia Suite ?

Ik moest .dm weg halen, dan zou het moeten werken, maar er gaat blijkbaar nog iets fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan