Ik heb deze week na een tijd geen skype te hebben gebruikt skype weer ginstalleerd op mijn windows 10 Machine.
Ik heb vorige week een Office 2016 pakket van het bedrijf geinstalleerd met Skype voor bedrijven, maar dat gebruik ik niet op mijn prive PC.
Deze week de normale skyper er ook op gezet en ik kan via het web gewoon op mijn Skype account aanloggen, maar als ik het Skype programma op mijn PC wil gebruiken krijg ik steeds de melding:
"Sorry we herkenden uw aanmeldgegevens niet. Controleer uw Skypenaam en wachtwoord en probeer het opnieuw.
Ik weet zeker dat mijn skypenaam en wachtwoord juist zijn omdat ik via het web wel op mijn skype account kan aanloggen.
Heeft iemand een suggestie wat het probleem kan zijn en wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?
Ik heb vorige week een Office 2016 pakket van het bedrijf geinstalleerd met Skype voor bedrijven, maar dat gebruik ik niet op mijn prive PC.
Deze week de normale skyper er ook op gezet en ik kan via het web gewoon op mijn Skype account aanloggen, maar als ik het Skype programma op mijn PC wil gebruiken krijg ik steeds de melding:
"Sorry we herkenden uw aanmeldgegevens niet. Controleer uw Skypenaam en wachtwoord en probeer het opnieuw.
Ik weet zeker dat mijn skypenaam en wachtwoord juist zijn omdat ik via het web wel op mijn skype account kan aanloggen.
Heeft iemand een suggestie wat het probleem kan zijn en wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?