Skype te enthousiast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plotinus

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Ik heb recent Skype geïnstalleerd op de laptop van mijn partner (Win 8.1) en sindsdien lijkt Skype op de achtergrond (stilletjes) de gehele tijd naar telefoonnummers te zoeken. Concreet uit zich dat door op willekeurige internetpagina's een reeks (willekeurige) getallen in blauw (exact de kleur van Skype) te laten oplichten als je er met de muis overgaat. Dit bevordert niet echt de leesbaarheid van de tekst. Kan dit ergens worden uitgezet zonder Skype helemaal van het systeem te gooien?

Skype>>Extra>>Instellingen>>Geavanceerd e instellingen en vink de bovenste optie Skype aan 'calto:' hyperlinks koppelen uit.
En de optie eronder voor de zekerheid ook.

In je browser zelf kun je ook nog iets bij de plugins/addons uitschakelen wat met Skype te maken heeft maar dat is een beetje afhankelijk van welke browser je gebruikt.

49CHh7e.png

Zie ook: http://www.frankmouwen.nl/index.php/tips-a-trucs/35-skype-qbellen-naarq-uitzetten.html
Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik weet dat dit niet de goede weg is, maar ik ben nieuw bij helpmij forum en weet echt niet waar ik terecht kan met mijn vraag.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, because i need some help.

Ik heb net skype gedownload op het programma linux 3.2 en krijg telkens de melding skype kan geen verbinding maken. Wat moet ik doen om dit op te lossen???????????????

Groetjes,
Devinvo

Beste Devinvo,

Welkom op Helpmij :)

Wat bedoel je precies met het programma "Linux 3.2"? Dat lijkt mij de kernel te zijn en niet het besturingsysteem op zich.

Zodra ik wat meer weet kan ik je vraag naar de juiste sectie verplaatsen :)

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan