Skype-tegoed opwaarderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

robdgr

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
4.430
Office versie
Microsoft 365
Al dagen probeer ik dit te doen, maar ik ontvang de noodzakelijke bevestigingsmail niet. Ik heb al andere mailadressen geprobeerd, maar ook niets. Een vraag aan de helpdesk levert onderstaande tekst op: "I tried to register my email address but never got the email from Skype, what do I do?
If you do not receive the email from Skype containing the link to verify your email it is possible that the email is being blocked by a spam filter. We suggest you check your Junk Mail folder for the email or contact your internet service provider to see"

Heeft iemand dit probleem ook gehad en inmiddels opgelost? Ik lees het graag hier.
 
je junk mail (zwarte lijst) checke of het daar in staat.
soms leveren firewalls ook problemen bij het overmaken of aanmelden enz. enz. van aanmeldingen enz. probeer het eens met je firewall uit, (niet vergeten daarna weer aan te zetten.
 
Helaas, het uitzetten van de firewall heeft niet geleid tot resultaat.

Groet,

Rob
 
Inmiddels heb ik het geprobeerd met een uitgeschakelde firewall, mail lezen
via webmail en niet via OE, de bestelling doen vanaf een andere computer:
niets helpt.
 
jah, word lastiger. heb erzelf weinig ervaring mee aangezien ik alleen de gratis server van skype gebruik. Ik zal zeggen bombadeer de skype mensen met mailtjes net zolang tot dat je een duidelijk antwoord krijgt?

mijn excuses dat ik je niet verder kan helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan