Skype videobellen werkt niet meer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Sinds enkele weken kan ik niet meer videobellen via skype.
Er staat bovenaan videogesprekken uitgeschakeld.
Ik heb al op de site van skype gekekeken en daar staat ;
Waarom kan ik geen videogesprekken voeren met de nieuwste versie van Skype voor Windows?
In de nieuwste versie van Skype voor Windows hebben we een paar wijzigingen doorgevoerd ter verbetering van videobellen, groepsvideobellen en het delen van het scherm. Helaas hebben deze wijzigingen er ook toe geleid dat videobellen en scherm delen op sommige oudere pc's niet meer werkt.
Als uw computer geen SSE2-ondersteuning heeft, kunt u niet meer gebruikmaken van videobellen en scherm delen. De meeste moderne computers hebben SSE2-ondersteuning (een processorinstructieset die in 2001 werd geïntroduceerd), maar er zijn nog steeds computers die niet alle functies van de nieuwste Skype-versie kunnen gebruiken.
Helaas zijn er geen plannen om de ondersteuning voor deze oudere computers uit te breiden, maar u kunt Skype nog steeds op een groot aantal andere computers en mobiele apparaten gebruiken.

Mijn pc is echter 1 jaar oud.

Iemand een idee ?

Ja, net gekeken, ondersteunt hij allemaal.
Is een Intel I5 7500.

Verwijderd, nieuwste versie geinstalleerd maar helaas.
Vreemd dat het zowel op mijn pc is al op mijn laptop van enkele maanden oud.

Elk toestel is hier clean hoor.
Momenteel zijn de mensen van Skype bezig met dit te onderzoeken.
Net skype op een tweede laptop hier gestart en daar werkt het wel.

Laatst bewerkt:
Heeft er ook niets mee te maken.
Ik ben er bijna zeker van dat het weer ligt aan die ellendige Windows updates.
Skype werkt niet meer en mijn vingerafdrukscanner werkt ook niet meer.
Met die scanner heb ik nogal eens gehad naar zo een update. Daarnet systeemherstel gedaan maar dan krijg ik enkele malen een blauw scherm.

Die updates zijn één en al ellende.

Nee, er waren geen updates maar wel Skype opnieuw geinstalleerd met de link die ik van de helpdesk gekregen heb.

Nu toch nog even een ander vraagje.
Toen in mijn mappen aan het zoeken was kwam ik onder gebruikers 2 verborgen accounts tegen.(Akumo en Qm2qff)
Wat zou dat kunnen zijn ?
aa.jpg

Wel een update ... die van Skype (lees #13 nog maar een keer).
Hmmm extra accounts: scan alles eens met Malwarebytes?

Heb skype verwijderd(ook de map zelf) en opnieuw geinstalleerd, daarna werkte het wel.
Accounts zijn ook verwijderd nu en de scan mat Malwarebytes was OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan