Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Hallo,

Met Skype kan je tegenwoordig ook naar gewone telefoons bellen.

Er is echter voor mij een probleem, ik heb hier wel interesse in, maar je moet een prepaid tegoed kopen, waar ik geen probleem mee heb, maar dat kan alleen maar met een VISA-, Dinersclubcard etc. Die heb ik dus niet.(En als ik er een zou gaan aanvragen word ik vast uitgelachen door die bedrijven.)

Weet iemand of je ook op een andere manier een prepaid tegoed kan kopen. Op de site van skype staat daar geen info over vermeld. (Iets van paypal, wallie ofzo)

Waarom zou je uitgelachen worden? Als je een beetje normaal inkomen hebt en geen gekke dingen in het verleden hebt gedaan, moet je eens langs je bank gaan en gewoon vragen. Zeg maar dat je het wel handig lijk, bijvoorbeeld als je in het buitenland een auto zou willen huren, heb je tegenwoordig bijna altijd een creditkaart nodig. (kom niet bij ze aan dat je internet aankopen wilt doen, daar zijn ze huiverig voor).

Met PayPal heb je ook een creditcard nodig. Wallie is iets typisch Nederlands, wat Skype niet is, dus zullen ze die ook niet kennen en gebruiken.

Olav

Laatst bewerkt:
Waarom zou je uitgelachen worden? Als je een beetje normaal inkomen

Hallo,

Dat is nu juist het probleem, met mijn inkomen kom ik ABSOLUUT niet in aanmerking voor een creditcard.

:(

Vanauit hun help:
I would like to pay by ATM, Bank transfer, by cheque or other alternative
Skype don't offer these facilities just now.

Of te wel, nu hebben ze die mogelijkheid nog niet om te betalen via een cheque of bank overschrijving.
Mogelijk in de toekomst dus wel.

succes,
Olav

Met Paypal is het niet noodzakelijk om een creditcard te hebben.
Dit kan ook via je bankrekening.

Leesvoer

Mvg Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan