Status
Niet open voor verdere reacties.

chagall 200

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
hallo Als ik skype gebruik dan wordt de verbinding de ene keer na 10 minuten en de andere keer na 20 minuten afgebroken.Wie weet wat dat kan zijn??????????????.Lange gesprekken zijn niet mogelijk

Beste chagall 200,

misschien je Firewall dat ie iets blokkeert, en of eventueel SKYPE deinstalleren, reboot je PC, en opnieuw Installeren, en dan weer even testen....

wens je veel succes,,,,

Kan het ook zijn dat windows automatisch de verbinding verbreekt na een bepaalde tijd?
Is in te stellen via Start --> Configuratiescherm --> Internetopties, tabblad verbindingen.

Geplaatst door Admin_Frisian
Kan het ook zijn dat windows automatisch de verbinding verbreekt na een bepaalde tijd?
Is in te stellen via Start --> Configuratiescherm --> Internetopties, tabblad verbindingen.
[/QUOTAlles bij verbindingen is blanco

Geplaatst door chagall 200
[/QUOTAlles bij verbindingen is blanco

mocht het intestellen mogelijk zijn hoe doe ik dat? ik werk met XP Pro en gebruik chello

Vergeet mijn suggestie dan maar.
Wat je nog kunt proberen is onder de eigenschappen van de netwerkaart (ik neem aan dat daar je internet mee binnen komt) bij tabblad Energiebeheer "de computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" uit te vinken.

En de voor de rest, de suggestie van SickWithIt? :)

Het komt helaas, zeer zelden, ook wel eens bij Skype voor dat de verbinding er even niet is.
Wanneer je het vergelijkt met MSN is de verhouding echter 1:12.500000 in het kwadraat, dus het valt wel mee.
Of is het echt iedere keer wanneer je Skype gebruikt?
Dan zou ik even opnieuw installeren inderdaad.

Succes,
Fonz

Schiet mij eens te binnen.
Het is toch alleen maar Skype welke problemen geeft?
Dus je internet valt niet uit?

Beste chagall 200,

ik neem aan dat je de laatste SKYPE versie gebruikt,
i.v.m (Bug Fixes),,,,als niet,,,,

Installeer de Nieuwste/Laatste SKYPE Versie 1.3.0.67

downloadlink >>>>>>>>
http://download.skype.com/SkypeSetup.exe?130066.exe

kijken als dit helpt,,,,

anders even de suggesties van Admin_Frisian en A.J.
opvolgen.

Wens je veel Succes,,,,

Schiet mij eens te binnen.
Het is toch alleen maar Skype welke problemen geeft?
Dus je internet valt niet uit?
nee dat geldt ook voor voipbuster na ongeveer 10 minuten hoor ik klik en ik ben verbroken. Sorry voor de late reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan