Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarod

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2003
Ik kom de website van Skype niet op. Andere mensen in mijn omgeving wel. Ik heb alles al uitgeschakeld gehad, firewall, antivirus, anti spy software, maar geen resultaat. Modem gereset; ook geen resultaat. Het is alleen Skype, andere websites geen probleem. Iemand een idee hoe dit komt ??

Jarod

Opera, IE, Firefox. Alledrie doen het niet. Dus het ligt zeker bij mijn computer.

Overigens heb een dualboot met windows 2000 en Windows XP. Maar op beide systemen geen resultaat. Ook met mijn laptop kan ik niet bij Skype komen. Vreemd he......

Met hetzelfde probleem heb ik ook te kampen.
Skype en nog een aantal webpagina's kan ik sinds een aatal dagen niet bereiken.
Virusscanner en anti Spyware programma's geven geen problemen aan op het systeem.
Kan het een DNS probleem bij de netwerkbeheerder zijn?
Mijn browser in de Internet Explorer.

A.J. ik zit nu op m'n werk en daar kan ik gewoon op Skype komen, maar ik begrijp nu dat er meer mensen met dit probleem zijn. Ik begrijp wel dat er een Skype tojan rondwaart, p.o. heb ik een Skype e-mail gedownload. Ik vernam later dat Skype nooit en te nimmer e-mail stuurt met upgrades. Maar ik heb een image teruggezet dus dat kan het probleem niet zijn.

Jarod

Dan zou ik vanavond wanneer je thuis bent toch maar even met trendmicro en panda een online scan laten uitvoeren.
Want wat je nu verteld is wel een heel ander verhaal.

Voordat ik de image heb teruggezet had ik het probleem ook al. Ik heb er diverse virusscanners op los gelaten maar alleen geeft Norton een virus aan op svkp.sys, de rest niet. Ik heb daarover verder gelezen dat dit geen virus is, maar dat het aan Norton ligt. Maar na een image teruggezet te hebben blijft het probleem. Kan het zijn dat een modem ook besmet kan zijn ?? Ik vraag zomaar iets.....

Dus je hebt trendmicro en panda al laten scannen?

Jarod en anderen:

Sinds een aantal minuten kan ik Skype en de andere "geblokkeerde" pagina's weer normaal oproepen zonder enige aanpassing aan mijn systeem!
Conclusie: externe verbindingsproblemen.

Ik ga vanavond kijken en dan laat ik het weten of de vraag opgelost is. Bedankt voor de info tot zover.

Jarod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan