Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Hoor je de laatste steeds meer, telefoneren via het net met de hele wereld, gratis en voor niks.
Iemand ervaring met Skype? Kreeg gisteren een mail van een kennis om te downloaden, maar wil er eerst meer van weten. Voor even veel geld is het bagger.

Werkt dacht ik alleen onder XP meen ik.

J:8-0:

Prima programma.
"Bellen voor niets" is niet waar, maar zodra jij en de andere partij Skype hebben geinstalleerd kan je(mits allebei een mic)met elkaar praten etc.
Het lijkt veel op MSN, met dit verschil dat zolang als ik Skype gebruik, het nog nooit heeft "uitgelegen", hetgeen met MSN nogal eens gebeurd.
Werkt onder W2000, XP, Mac, Linux en Pocket PC

skype geeft ook beter kwalitieit dan msn en heeft niet veel bandbreedte nodig.
Skypeout gebruik ik ook het is echt goed en kunt internationaal bellen. Hier in belgie is het tijdens de piekuren zelfs voordeleriger met skypeout te bellen dan met een gewone telefoon. En bij het internationaal bellen doe je echt profeit 1.7 cent naar ongeveer heel de wereld. Denk er wel aan bij het aankopen van belkrediet van 10 euro betaal je 11.50 dus daar moet je wel even voor opletten.
11.50 omdat er nog taksen bijkomen etc

Kijk dit vind ik nu een zinvolle vraag.
Heeft iemand al ervaring met dat gratis bellen waar skype om bekend zou staan.

Zoals al gezegd is kun je als skype gebruiker met elkaar chatten en met elkaar praten ,maar zodra je naar vaste telefoons gaat bellen dan moet je wel eerst CREDITS kopen.
Dus wat is er nu zo gratis aan dit programma.
Reageer hier dus maar eens op.Want het is niet gratis.

Ik had het op de TV gezien in een programma,welke dit was weet ik niet meer maar ze maakten er wel aardige reclame voor,terwijl ze keihard staan te liegen,of in ieder geval niet vertellen dat je eerst dus die CREDITS moet kopen voordat je gratis kunt bellen naar vaste telefoonnummers .
Skype is dus zeer onduidelijk wat dat betreft,en VoipBuster is zeer duidelijk , je betaald daar eiegenlijk maar 0,42 cent voor gratis bellen naar een heleboel landen.

Dus is dat hetzelfde als Skype.
Ik heb tot dusver Skype niet kunnen betrappen op een verkeerde voorlichting of laffe reclame.
Het is gewoon een erg goed chatprogramma met de mogelijkheid om voordelig naar vaste telefoon te bellen.
Wat dat chatten aangaat heeft het programma mij nog nooit in de steek gelaten, in tegenstelling tot MSN dat er gemiddels tot wel enkele keren per week"uit" ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan