skyrim map is verdwenen en andere problemen (pc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

piratesfbi

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Berichten
94
hoi allemaal,ik heb skyrim op me laptop ik was het spel een tijdje aan het spelen en toen valde me dit op:
1:normaal als je het spel speelt zie je boven in het schrerm een mapje (een ronde) dan kan je zien waar je loopt en de plek waar je naar toe loopt en de logo van de steden en rode stippen als er vijanden in de buurt zijn enz...
2:als je tegen iemand praat dan staan er "talk to whiterunguard" of iemand anders, dat staat er ook niet meer.
dit is wel vervelend is dit een bug of niet?
heb ik misschien op een toets gedrukt.
3:als je een item op pakt hoort normaal dit te staan take:steelsword of take:ale,enz...
 
Laatst bewerkt:
- Installeer het spel opnieuw
- Begin opnieuw met het spel
- Kijk bij instellingen

¿
 
oke, maar dat gaat heel lang duren skrym is een zwaare game, als ie het doet zet ik het op opgelost.
bedankt,nou ja zo lang duurt het eigenlijk niet hij is al behoorlijk ver zie ik:D
 
Laatst bewerkt:
nope,ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd en het mapje staat er nog steeds niet.
wat bedoel je met "zoek het op in: www.youtube.com,www.google.nl"?
en je zei net:
- Installeer het spel opnieuw
- Begin opnieuw met het spel
- Kijk bij instellingen
ja wat moet ik bij instellingen doen dan (ja een domme vraag he?:p)
 
Laatst bewerkt:
bij instellingen doen? geen idee ken 't spel niet XD
Zoek je vraag eens op in google.nl (voor info) of youtube.com (voor een informatie filmpje, of een voorbeeld film)
 
ik denk dat je inderdaad perongeluk een sneltoets hebt ingedrukt, waarmee je dat mapje en die andere dingen
hebt uitgezet. beste is inderdaad dus even in het menu bij settings of instellingen te kijken.
waarschijnlijk staat daar wel iets van Map on/off, or compas on/off of iets dergelijks.,

speel deze game niet dus kan helaas niet precieser antwoorden.

Leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan