Skytec karaoke ding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexa319

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2013
Ik heb een vraag. Ik wil namenlijk http://www.sky-audio.nl/skytronic-karaoke-amplifier-fm-usb-sd-zwart.html voor mijn verjaardag kopen maar hoeveel speakers kan ik daar op aansluiten? want ik wil er 4 speakers bij kopen. (1xSKYTEC DISCO PA SPEAKER 2X 12" 1000W LED, 2x SKYTEC DISCO PA SPEAKER 12" 600W LED)
En zo ja welke snoeren zal ik nodig hebben? zo'n 2x 2meter en 2x 4meter. maar van welke soort weet ik niet.

MVG mark.:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je aan de achterkant kijkt is er twee keer een aansluiting voor speakers. Normaal, maar ik ben niet zeker, moet je daar gewoon de draadjes indraaien. Van kabel kan je bijna alles gebruiken, maar het beste resultaat krijg je met audio kabel (zwart & rood meestal). Deze verkopen ze zeker in elke doe-het-zelf zaak. Dan strip je deze aan de twee uiteinden en je verbind zwart met zwart en rood met rood. Zo heb ik toch mijn stereo aangesloten. Veel succes!

EDIT: Zie juist dat er ook nog line out aansluiting is, wellicht kan je hier nog één box aansluiten. Drie in totaal denk ik, maar ik kan verkeerd zijn!

Laatst bewerkt:
maar hoeveel speakers kan ik er op aansluiten? want er zijn 2outputs en ik heb 4 speakers

Hallo,

Nou ik kan je gelijk al vertellen dat je speakers aansluiten via de LINE out niet gaat werken.
Dit is er voor als jij bijvoorbeeld een extra versterker er op aan wilt sluiten.
Ook vraag ik me af of het verstandig is 2 speakers van 1000W en 2 speakers van 600W op een versterker van 2x 50W te laten draaien.
Hiermee verniel je of je speakers of je versterker. Het gaat wel werken maar je kan er dan eigenlijk net niks mee.
Als je dan echt goed geluid wilt hebben zul je toch echt naar een zwaardere versterker op zoek moeten gaan.

Maar je kan er net zo veel speakers op aansluiten als jij zelf wilt. Of je versterker dit leuk gaat vinden is natuurlijk een 2e.
Zoals jensvde al zegt, gewoon 4 kabels met elk minimaal 2 aders. En dan de rode twisten en de zwarte twisten en dan in het goede gaatje draaien.

Mvg,
Jelle

Laatst bewerkt:
@lexa319

De tekst in je vraag leesbaarder gemaakt, tevens de vraag verplaatst naar de juiste sectie

Hier heb ik nog een vraag, als ik er 4 op wil aansluiten van totaal 2200 Watt. Wat voor een versterker zou ik dan nodig hebben??

Laat ik het anders zeggen. Het wil denk ik wel draaien op wat jij wilt. Maar Als jij echt goed gebruik wil maken van je speakers en hun vermogen dan ben je toch al aangewezen op zoiets. En volgens mij is dit al een redelijk goedkoop merk ;)

Waarom zoveel vermogen Mark? Ga er mee in een zaal optreden of zo?
Hard (volume) is niet alleen watt!!

En tja wil je veel vermogen (los van hoe het klinkt) met dit spul dan zul je ook veel geld moeten hebben...

veel vermogen maar ik heb maar 150 euro voor die versterker klaarliggen anders moet ik nog 6uur bij mijn vader werken dan heb ik 250 euro voor de versterker.. maar kan het anders niet een van een ander merk worden? of werkt een box van skytec niet samen met een versterker van Pioneer (bijv.)

Laatst bewerkt:
Antwoord: De VSX-322-K kan maximaal 100 Watt per kanaal bij 6 ohm leveren en heeft 5 kanalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan