slaap stand inschakelen erg langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimwal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Berichten
3
na het instaleren van het programmatje temperatuur meting van de processor en fan speed. Werkt de slaap stand erg traag. (speedfan 4.20)
Voorheen ging d pc na c.a. 10 sec in slaapstand nu c.a.
3 min.Programma verwijderd. zover ik weet alles nagekeken. doch blijft lang duren.
 
Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad.
Klik op Eigenschappen.
Klik in het dialoogvenster Eigenschappen voor beeldscherm op het tabblad Schermbeveiliging.
Klik op de knop Energie.

U kunt nu instellen hoe lang het moet duren voor het beeldscherm automatisch uitgeschakeld moet worden, na hoeveel tijd de harde schijf moet stoppen met draaien en of het systeem na een bepaalde tijd automatisch op standby moet gaan.
 
Een en ander veranderd betreffende slaap stand vaste schijf op 2 uur gezet slaapstand 4 uur etc. maar het lijkt wel of de slaapstand steeds langer wordt nu ca. 6 minuten dus helaas dit heeft niet geholpen.
gewoon afsluiten ca 40 seconden dus dat lijkt mij goed.
 
Na 14 dagen nog een en ander uitgeprobeerd doch het lukt niet om de slaapstand te verkorten.Het wordt alleen maar erger.
Nu start ook Norton Internet security niet meer automatisch op.(antivirus wel) en geluid start ook niet meer op.Als ik aangeef voor snelstart komen ze wel. Maar bij overnieuw starten niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan