slaappstand (maar niet echt)

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik zet 's avonds mijn pc meestal in de slaapstand. als ik 's morgens bij pc kom blijkt ie vaak alweer aan te staan. vroeg uit veren vind ik prima, maar dit wil ik eigenlijk niet ligt het aan het feit dat ik een backupprogramma heb geinstalleerd dat om het half uur een backup maakt? zo ja, hoe kan ik verhinderen dat daardoor pc weer start?
graag info
dank alvast
htil

Stel bij je de backup schedule in dat ie het alleen runt als je ingelogd bent ;)

Byess VRC

dat kon ik bij mijn vorige backupprogramma wel (syncback) maar dat werkt niet meer :( bij cobian zie ik die mogelijkheid niet meer....

dan installeer je syncback

ik legde al uit dat syncback niet meer functioneert omdat bij een vastloper windows scheduler is beschadigd en nu kan ik het runschema niet meer aanpassen

ooh damn, dan je windows opnieuw installeren ?

tja, daar zie ik wel tegenop. want dat betekent volgens anderen, dat ik dan alles kwijt ben, eerst moet backuppen en dan maar hopen dat dat goed is gegaan. jammer dat je windows7 niet gewoon kunt herstellen met een herstelprogramma.(ik ga morgen voor een aantal weken weg, dus als ik op een volgend bericht van je niet reageer weet je waarom dat zo is.
dank tot zover!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan