slaapstand Acer predator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
hoi,, ik heb een klein vraagje,, is het mogelijk als ik mijn pc in slaapstand zet dat hij nog steeds internetverbinding heeft te doen hebben (rare zin x'D),, want als ik het nu doe en ik start hem trg op dan moet hij terug connecten met het internet,, is daar enige mogelijkheid voor,, of is da gwn soort van mission impossible :p

Hij wilt dat gewoon een ip-adres ontvangen dat der router/modem voor hem reserveert als het waren.

ik heb dat ook op mijn laptop dat het netwerk weer indentificeert en de gegevens herlaad en je kan weer surfen dat is windows 7 nu eenmaal

Laatst bewerkt:
Hij wilt dat gewoon een ip-adres ontvangen dat der router/modem voor hem reserveert als het waren.
dus het is eigelijk onmogelijk om internet verbinding te blijven hebben als hij in slaapstand staat?

Ja hij schakelt alles uit totdat jij de aan/uit knop in drukt! en weer aan gaat.

Laatst bewerkt:
Ja als jij verstand hebt van de bios dan kan je Wake-on-Lan maar dan reageert die op seintje van pakketten van het netwerk.

Ja als jij verstand hebt van de bios dan kan je Wake-on-Lan maar dan reageert die op seintje van pakketten van het netwerk.

laat dus maar :p,, maar ff niet terzaken :p vriend van me heeft een probleempje,, hij kwam online en al zen contact persone waren/zijn geblokkeert en er is niemand op geweest en hij zou graag weten of er een mogelijkheid is om ze allemaal in 1x te ontblokken n.n

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan