Slaapstand-advies???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Toine
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Toine

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
opnieuw heb ik een vraag. Ik hoor dat als ik de slaapstand uitschakel of verwijder (?) dat dit 250 mb aan schijfruimte oplevert?
Wat is wijsheid? Ruimte heb ik (nog) niet nodig, maar weet niet goed wat ik moet doen. Wat doet de "slaapstand" in feite?

Toine

Slaapstand is niets meer dan een tijdelijk? bestand waarin is/word opgeslagen waarmee de puter op dat moment mee bezig is/was.
Waarna de meeste functies worden uitgeschakeld, hd, beeldscherm en zo.
het kost een hap schijfruimte en ik gebruik het zelf nooit.
Alleen wanneer je veel en vaak weg moet en je puter vergeet Kán het handig zijn.
BiGWXXL

ps gebruik ook de zoekfunctie van helpmij eens, daar vind je meer antwoorden
http://www.helpmij.nl/forum/search....d=293373&sortby=lastpost&sortorder=descending

hoi BiGWXXL,

Dank voor je bericht. Ik heb vooraf gezocht naar antwoorden. Ik weet niet goed of het verstandig is om de slaapstand te verwijderen. Ik weet nu waar die voor staat. Ik denk er over na.
Gr,
toine

Het grote voordeel blijft dat je programma's die je open hebt staan, gewoon terug krijgt na het 'wakker worden'. Ik vind het erg handig en het gaat ook sneller dan een normale opstart.

Het blijft wel gezond af en toe normaal op te starten (elke drie dagen in mijn ervaring).

dank voor je tip Caveman. Ik heb toch maar besloten om het te laten zoals het nu is. Nu draait alles perfect!

Gr,
toine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan