slaapstand gaan niet altijd goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
mensen,

ik zet altijd mijn pc graag in de slaapstand, zodat ik snel weer verder kan werken. Sinds enige tijd (hoe/wat/waarom: geen idee :confused:) werkt niet bijna nooit meer. Als ik even wat mail bekijk en even internet, dan gaat het vaak goed. Zodra ik wat langer bezig ben en meerdere programma's open heb gehad (Word/Excel, Photoshop etc) dan krijg ik een sneeuwerig effect. Dit kan heel lang duren, dus meestal zet ik de pc maar gewoon hard uit (oeps ;)).

Voor zover ik kan nagaan heb ik de meest recente drivers voor mijn videokaart. Ik heb een Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis. Stuurprogrammaversie: 8.561.0.0

Wie o wie heeft nog een idee of beter: wie weet de oplossing

Hoe is het met de koeling van je videokaart ? Ventilator nog schoon en draait een "normaal"toerental ? Heeft deze kaart geen Utility waarmee je de temperattuur kunt aflezen ?

Hoe is het met de koeling van je videokaart ? Ventilator nog schoon en draait een "normaal"toerental ? Heeft deze kaart geen Utility waarmee je de temperattuur kunt aflezen ?

Voor zover ik kan zien is de koeling goed en draait het een normaal toerental. Voor de rest (met werken etc) heb ik er ook geen last van. Echt puur met het in slaapstand zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan