Slaapstand in tijdens het Gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arkantos_EH

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Berichten
119
Hallo,
Ik heb al een poosje een nieuwe PC en sinds ik deze pc heb wil hij wel eens tijdens het gamen (cod2) ineens in de slaapstand gaan. Daar word ik nou heel erg flauw van en ik zou daar wel heel graag vanaf willen maar ik weet niet hoe. Ik heb al even in de Log van mijn PC gekeken en daar schrok ik haast wel van :p ik weet de betekenis van al dit niet maar volgens mij is dat ook niet heel erg goed. Hier is mijn Log:
http://i4.photobucket.com/albums/y131/-Arkantos-/Log1.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y131/-Arkantos-/Log2.jpg
Iemand enig idee wat al deze fouten zijn en waarom mijn pc in de slaapstand vliegt als ik net 5 minuten game? Alvast Bedankt

Mijn PC:
Intel E6600 Met Arctic Freezer 7 pro
MSI P35 Platinum
MSI 8800GTX OC
4gb Corsair ddr2 667 Mhz
Cooler Master Igreen power 500 Watt
Westen Digital Caviar SE16 250 GB
 
Ja het zal ergens aan je instellingen liggen maar ik weet zo niet direct wat... Heb je iets speciaal ingesteld voor energiebeheer?
 
ehm ja ik heb alles op Nooit gezet maar dat heeft ook nie geholpe want dat had ik al vaker gedaan. Maar ik trok net mijn systeem kast open en ik heb mijn HDD zowel opde Sata power aangeslote als op de Molex... Ik heb daar niet veel verstand van maar moet dat niet één van twee zijn? maargoed dat is denk ik niet het gevolg van die fouten in mijn Log...
 
van hardware heb ik eerlijk gezegd geen verstand en dat kan je dan beter op het hardware topic gaan vragen denk ik.
Maar heb je wel al deftig kunnen gamen, dus dat je pc niet uitviel tijdens het gamen na 5minuten? Anders gaat de pc nooit in slaastand, dus alleen maar als je een spel aan het spelen bent?
 
Nou Gek genoeg blijft mijn PC nu wel aan zonder enkel probleem volgens mij. Maar ik heb dit probleem idd alleen tijdens het gamen.
 
Ik weet dat wij bij onze pc ook wel eens zo'n probleem hadden dat wanneer mijn broer of zus een spelleke aant spele was dat het ongeveer maar een half uur duurde en dan viel de pc uit. Het lag aan de videokaart. Er zat een extra ventilator op maar die draaide niet meer goed :S
Kijk eens of er niet teveel stof op je grafische kaart zit en moest er ook een ventilator op zitten of die nog goed draait.
Check je comuter temperaturen eens met speedfan of Everest home edition :thumb: ik weet niet wat de normale temperaturen zijn maar de mijn liggen allemaal rond de 30-40 graden Celcius.
overclocken kan je met het eerst programma ook doen denk ik maar daar zla ik maar effe afblijven denk ik aangezien ik niet op mijn eigen pc zit :p
 
De fotos die je gepost hebt komen uit een verkeerd scherm, deze geeft alleen maar alle foutmeldingen weer, kijk maar naar de datum's. dit is niet van één dag.
je kunt dan beter gaan kijken bij "windows logboeken/toepassingen"
de meeste foutmeldingen overgines zijn totaal onschuldig, wel zak ik windows defender een paar keer melding had gemaakt. chek je pc even op spyware.
Globoxx:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan